unga mammor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Nej men det är samma för mig, hämtar S vid tre. Vilken dag passar er bäst då?
Är Svea ledig någon dag i veckan? Isåfall kan vi ju ses allihopa någon dag.
Onsdag, torsdag eller fredag funkar bra för oss (då är selma på förskolan)
Ibland har jag brukar ha Svea hemma på onsdagar för då brukar vi åka till en öppen förskola för unga föräldrar, men alla andra dagar är hon på dagis. Ja jag har inget planerat alls nästa vecka. Men ni kanske vill följa med till öppna förskolan?
Selma är ledig måndagar. När Selma är på förskolan brukar jag njuta av att slippa öppna förskolan för tillfället... Har haft Selma hemma i 2 år och 3 månader och precis slutat gå på öppna förskolan och det dröjer ju inte många månader innan det börjar bli dags för Hedda också. (gillar öf egentligen, men har varit så mycket sånt)
Så jag fikar helst
Är det stadsmissionen du går på?
Förresten.. var du något på XIST när Svea var bebis?
Ja men fredag funkar för mig.
Ja jag var på Xist några gånger men gillade det aldrig riktigt, tyckte alla var så svåra att prata med. Men Daniel från xist jobbar ju på stadsmissionen nu.
Då satsar vi på fredag tycker jag
jag var också på xist några gånger, gick föräldrautbildningen när jag var gravid, men precis som du trivdes jag inte så mycket.. sen var det ganska långt att åka från mig, så jag föredrog att gå på öppna förskolan där jag bor.
Var ligger stadsmissionen?
Just nu ligger stadsmissionens öf vid stadion men den kommer flytta till södra station senare i år.
Till Södra Station? :D Jag kanske borde komma och hälsa på då.. Nu är min son 4 år redan, men jag gick på Xist och skulle gärna hälsa på Daniel igen! Ni kan väl höra av er när ni flyttar??
Jag joinar här!
Jag är 21 år och ensamstående mamma till två barn som bor i Sollentuna.
Fick min dotter som 17-åring och vid 19-års ålder ploppade det ut en lillebror också.