unga mammor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).
Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?
Nee vad kul :)) Vart födde du?
på sös och du?
men om ni inte gillar föräldragrupper så behöver ni inte komma!!!
Ingen tvingar er, jag gjorde det här för allas skull..jag tar mig tid att ordna och tänka för allas skull sen får ni klaga hur mycket ni vill. Men de är svårt att låta alla prata samtidigt.. men ni kan träffas i mindre grupper om ni vill.
Shiit att de ska vara såna problem.. !!!
Jag blir lite ledsen faktiskt!!!!
Jag trodde att det bara var för oss här på Fl ju, men tydligen är det ju en del andra mammor också.
Har aldrig sagt att jag/vi inte uppskattar det du gör, men jag tycker vi blir för många, och försöka komma in i en grupp som redan känner varandra, och som umgås utanför dom arrangerade grupperna, är INTE lätt.. Man försöker få kontakt, men får ingen, och då tappar jag lusten helt enkelt..
Jag är lika ledsen som dig, så du är inte ensam om den saken
Får se om jag hänger på nästa tisdag igen ;) Kroppen börjar bli seg nu haha!
HejHej. Jag har för mig att jag varit inne här och skrivit tidigare vid något tillfälle... Om jag inte har det så tar jag om det. Jag heter Ida och är 22 år. Har två barn, Selma född okt 07 som i Onsdags började på förskola. Och så lilla Hedda 9 veckor gammal.
Bor i Stureby i Enskede.
Träffas gärna också, men inte så sent, hämtar Selma på förskolan kl 3 och så är hon ledig på Måndagar. (Inte nu på Måndag eftersom inskolningen fortf pågår då, är Selmas pappa som har den)