• Mickeld

unga mammor i sthlm?

Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).

Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?

• Svar på tråden unga mammor i sthlm?
  • kevink

MIN dotter är 1 år och 7 månader så hon vill nog ha någon att leka me

• avocadomacka

Åh får man hoppa in i den här tråden? 

Jag är 19 år och har en liten son som blev 1 år i slutet av december, och jag har BF med ytterligare en liten son den 9 mars :) Någon som har barn i liknande åldrar?
  • Juhanna
    AnnaT skrev 2010-01-13 11:40:10 följande:
    Är det någon som har barn som nästan är två år, tänkt om sonen skulle vara ledig från dagis så kanske det är roligt för honom om det inte bara är bebisar =)
    Min tjej ät 2 ½ men hon går på dagis, vill ju inte ta med henne om det bara är småttingar. Men om du ska ha med dig din son kan hon också vara ledig från dagis
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Together90
    Juhanna skrev 2010-01-13 16:54:02 följande:
    Min tjej ät 2 ½ men hon går på dagis, vill ju inte ta med henne om det bara är småttingar. Men om du ska ha med dig din son kan hon också vara ledig från dagis
    Det är verkligen inte bara småttingar :) Jag lovar!!
    1 1/2 åringar och 2 åringar och 1 åringar och sen neråt :) kram Love
  • AnnaT

va bra då får han var ledig på tisdag =)

Denna gång kör vi på ett annat lekland istället.
    Vi ska åka till Barnadiset, och Barnadiset ligger i högdalens industriområde och är ett jätte skoj ställe.
    Där får vi alla plats och barnen får chansen att springa av sig. Barn under 1 år går gratis och föräldrar med.
    Om man vill betala för sitt barn så kostar de 60 kr om barnet är 1-3 år gammal.

Vi träffas den 19 Januari klockan 13.00 på Barnadiset.

"Det här är Barnadiset!

Hos oss får barnen träna motoriken i olika klätter- och balansaktiviteter med svårighetsgrader anpassad efter olika åldrar ( 0-12 år). Barnen får motion genom att springa omkring (försök få dem att gå!) på våra öppna ytor som är vadderade så att de inte slår sig när de faller omkull.Se barnen rulla runt i ett av våra bollhav med cirka 50 000 bollar.Medan dina barn leker kan du självklart ta med dig din dator och surfa gratis på vår trådlösa internetanslutning samtidigt som du fikar eller äter något gott från vår servering.Varmt välkommen önskar:
    Daniel, Denny & Micke med personal."

Kommer
    Jessica
    + barnen Nellie och Oliwer
    Cassandra+ Josefin

Anna+ Isabel och Antonio

Kommer inte
  • FredrikaH

Usch vad tråkigt det egentligen är när vi är så många, lätt att man känner sig utanför, man får liksom ingen syl i vädret.. Så känner jag iaf, och jag är inte pigg på att jaga folket för att få information om träffar osv.. Känner mig så jobbig när man försöker prata o lära känna er allihopa!

ni får gärna tycka jag är bitter, men är väl en sån dag idag!

{#lang_emotions_frown}

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • Juhanna
    FredrikaH skrev 2010-01-14 22:21:09 följande:
    Usch vad tråkigt det egentligen är när vi är så många, lätt att man känner sig utanför, man får liksom ingen syl i vädret.. Så känner jag iaf, och jag är inte pigg på att jaga folket för att få information om träffar osv.. Känner mig så jobbig när man försöker prata o lära känna er allihopa!ni får gärna tycka jag är bitter, men är väl en sån dag idag!
    Men vi kan väl dra ihop en mindre träff också, utanför föräldragruppen. Det är ju enklare att få plats på ett cafe om man är några färre och så. Jag är ju ändå bara hemma så jag kan ju träffas någon annan dag än tisdagarna
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
Svar på tråden unga mammor i sthlm?