• Mickeld

unga mammor i sthlm?

Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).

Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?

• Svar på tråden unga mammor i sthlm?
  • FredrikaH
    22april2009 skrev 2010-01-24 21:26:56 följande:
    ja visst det kan ju göra, man behöver inte ha barn för att göra det här :)
    Jag kommer ha med mig min bebis iaf :) Kommer nog bli mest bilder på honom än på mig, blir så kopiöst dålig på bild :D
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • Juhanna

Det låter lockande men inte just den här månaden, måste köpa gymkort och det kostar ju lite. Fast det beror väl på, om det är många som ska vara med så kanske jag har råd

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • ylvan

Tuben i Farsta har öppen fsk för unga föräldrar på Måndagar! Startar idag efter juluppehåll. Kl 12-16. Ligger vägg i vägg med Tbana, en tr upp finns hiss.
    Kom dit!!!

• Fruit Fuison
    ylvan skrev 2010-01-25 08:58:57 följande:
    Tuben i Farsta har öppen fsk för unga föräldrar på Måndagar! Startar idag efter juluppehåll. Kl 12-16. Ligger vägg i vägg med Tbana, en tr upp finns hiss.Kom dit!!!
    Såg inte detta förens nu.
    Nästa måndag ska jag komma :)
  • melondoft
    FredrikaH skrev 2010-01-24 19:36:23 följande:
    Hej!Jag blir 24 i mars, vi räknas nog som gamla, men vi är välkomna ändå :p
    Känns ju lite konstigt att räknas som gammal, det är jag inte van vid. :P *ler* Men man får väl hoppas att det är okej ;)
  • MsTengan

Hej! Är 22 år och har en liten tuss på 2 veckor. Vore jättekul att träffa lite fler mammor! Jag bor i Hagsätra med sambon och vår lilla Linnéa.

• idacathrine
    Juhanna skrev 2010-01-26 18:43:26 följande:
    Någon som har lust att träffas i slutet av veckan eller nästa kanske?
    Selma har magsjuka just nu men nästa vecka vill jag gärna ses.
    Är hemma med Selma måndag och tisdag. Men resten av veckan är det bara jag och bebisen på dagarna.
  • idacathrine
    MsTengan skrev 2010-01-27 13:30:41 följande:
    Hej! Är 22 år och har en liten tuss på 2 veckor. Vore jättekul att träffa lite fler mammor! Jag bor i Hagsätra med sambon och vår lilla Linnéa.
    Vi bor nära varandra, jag bor i STureby!
    Har tidigare bott i hagsätra
Svar på tråden unga mammor i sthlm?