• Mickeld

unga mammor i sthlm?

Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).

Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?

• Svar på tråden unga mammor i sthlm?
  • FredrikaH
    AnnaT skrev 2010-01-15 22:53:26 följande:
    Vart skulle ni ses?
    Liljeholmen :)
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    AnnaT skrev 2010-01-16 13:43:53 följande:
    Vart i liljeholmen? Har aldrig varit där :P
    Lättast om vi träffas vid tågen först, och sen sätter oss på nått ställe o fikar.. det är ju ganska stort där nu, men galleria o allt :)
    Jag kan skicka mitt nummer, så kan du ringa när du är där?
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • Juhanna

NU kommer jag inte riktigt ihåg hur det ser ut i liljeholmen. Men ska vi mötas nere vid tågen eller vid någon speciell uppgång? eller det kanske bara finns en

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • AnnaT
    FredrikaH skrev 2010-01-17 12:48:35 följande:
    Lättast om vi träffas vid tågen först, och sen sätter oss på nått ställe o fikar.. det är ju ganska stort där nu, men galleria o allt :)Jag kan skicka mitt nummer, så kan du ringa när du är där?
    okej, det bra bra =)
  • FredrikaH
    Juhanna skrev 2010-01-17 12:55:42 följande:
    NU kommer jag inte riktigt ihåg hur det ser ut i liljeholmen. Men ska vi mötas nere vid tågen eller vid någon speciell uppgång? eller det kanske bara finns en
    Vi kan mötas vid tågen, på den sidan där bussarna också går.. för där är nämligen en in/utgång direkt till gallerian.. låter väl bra?
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • idacathrine

FredrikaH: Jag har inte msn, men man kan ju prata här i gästböckerna. Eller på Facebook om du har det? Inboxa mig om du vill ha mitt namn där.

Jag måste tyvärr ställa in imorgon. Känns tråkigt.
    Men en gammal vän som numera bor i USA är här och hälsar på denna vecka, och enda dagen han kunde ses var imorgon. Vill inte missa det då han bara kommer 1-2 gånger om året. Förhoppningsvis kan ni ses nästa vecka? Eller på Onsdagfm? {#lang_emotions_smile}
    Hoppas ni får en trevlig fika imorgon!

• FredrikaH
    idacathrine skrev 2010-01-17 21:25:05 följande:
    FredrikaH: Jag har inte msn, men man kan ju prata här i gästböckerna. Eller på Facebook om du har det? Inboxa mig om du vill ha mitt namn där. Jag måste tyvärr ställa in imorgon. Känns tråkigt. Men en gammal vän som numera bor i USA är här och hälsar på denna vecka, och enda dagen han kunde ses var imorgon. Vill inte missa det då han bara kommer 1-2 gånger om året. Förhoppningsvis kan ni ses nästa vecka? Eller på Onsdagfm? Hoppas ni får en trevlig fika imorgon!
    Inboxar :) Tråkigt att du inte kan komma, men jag förstår :)
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
Svar på tråden unga mammor i sthlm?