• Mickeld

unga mammor i sthlm?

Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).

Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?

• Svar på tråden unga mammor i sthlm?
  • FredrikaH

Ja, det är sant.. Jag o bellsi ska eventuellt träffas på måndag, då vi har söner födda på samma dag, lite roligare när man har något gemensamt.. förutom barn generellt dvs :) vart bodde du?

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • AnnaT
    FredrikaH skrev 2010-01-14 22:21:09 följande:
    Usch vad tråkigt det egentligen är när vi är så många, lätt att man känner sig utanför, man får liksom ingen syl i vädret.. Så känner jag iaf, och jag är inte pigg på att jaga folket för att få information om träffar osv.. Känner mig så jobbig när man försöker prata o lära känna er allihopa!ni får gärna tycka jag är bitter, men är väl en sån dag idag!
    Jag håller med, har inte kunnat dom två sista gångerna men jag är inte direkt en så typ som tar en massa plats, skulle också tycka det var lite "trevligare" att bara träffa några
  • FredrikaH
    AnnaT skrev 2010-01-15 00:28:16 följande:
    Jag håller med, har inte kunnat dom två sista gångerna men jag är inte direkt en så typ som tar en massa plats, skulle också tycka det var lite "trevligare" att bara träffa några
    Okej.. vad trevligt! att du vill träffas när vi inte är så många alltså :) Vart bor du?
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Absolut, jag har addat dig på msn så det är lättare att få tag i varandra!

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • AnnaT
    FredrikaH skrev 2010-01-15 00:52:18 följande:
    Okok.. Telefonplan,Hägersten :)Du hade två barn?
    Japp jag har två barn, en son på 21 månader och sen en dotter på två månader men hon föddes i vecka 33+0 så hon är igentligen två månader =)
  • FredrikaH

Aha okej :) Ja, jag o bellsi har som sagt varsin son, dom är födda 10/11, så 2 månader dom med :)

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • AnnaT

Va roligt =) min dotter är också född 10/11  

Svar på tråden unga mammor i sthlm?