• Mickeld

unga mammor i sthlm?

Hej, jag är en mamma som är 21 år och har två barn. En tjej (1,5 år) och en kille (3 veckor gammal).

Söker unga mammor som vill umgås, prata, ja göra allt möjligt och bor i sthlm?

• Svar på tråden unga mammor i sthlm?
  • FredrikaH
    MikuAndSaraLi skrev 2010-01-04 20:41:24 följande:
    Nu blir jag förvirrad här *har inte sovit på 3 dygn* Vart ska vi nu träffas? Skrapan eller Tuben? Mej känner man lätt igen då jag har en ganska unik vagn, så att säga (finns en bild i mitt galleri) om det itne regnar eller snöar - för då har jag ett stort, blått regnskydd på.
    ohh vad häftig!!

Jag är nog inte sådär svår att missa heller, har en vagn med röd liggdel :D
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • Juhanna

Jag kommer antagligen lyckas missa er båda, är lite lätt förvirrad av mig. Och mina ungar har en tendes att alltid krångla när vi ska iväg någonstans. Men om ni ser en lätt förvirrad människa med en skrikig tvååring så är det antagligen jag.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Fruit Fuison

Hej tjejer.
    Är 21 år ochhar en dotter på 6månader och bor i västerhaninge?

Lite sen i tråden... får man haka på till skrapan?

• leaah

Hej allihopa! Snubblade över den här tråden precis och blev så sugen på att hänga med imorgon, om ni inte är för många än? ;)

Leah, 22 år, med lille James, 1 år och några månader.

• kevink

vi ses i morgon kommer med min dottern sonen är hos pappan

• kevink

en fråga är det skanstull eller medborgarplatsen man går av vad är bäst mins inte =)

• MikuAndSaraLi
    Juhanna skrev 2010-01-04 21:48:12 följande:
    Jag kommer antagligen lyckas missa er båda, är lite lätt förvirrad av mig. Och mina ungar har en tendes att alltid krångla när vi ska iväg någonstans. Men om ni ser en lätt förvirrad människa med en skrikig tvååring så är det antagligen jag.
    *ler* ska hålla utkik =) om jag kommer ihåg, vill säga.. *vimsig*
Svar på tråden unga mammor i sthlm?