Latvis skrev 2009-11-04 08:55:18 följande:
Oj vad jobbigt att era tappar har blivit mindre och sd fortsätter! Jag har, peppar peppar, än så länge inte känt av några sd...Liley: Min kompis son som är 7år är också äggallergiker, men han har tagit vaccinet ändå. Han kanske inte är så allergisk mot ägg som du dock så att han klarade sig utan biverkningar...Vad märkligt att du Mison inte får Bricanyl utskrivet, det fick jag med sonen och visst får man hjärtklappningar, men det kan man överleva.Undrar hur det går för Milli, det var ett tag sen man hörde av henne....hoppas allt är bra!Ha en bra dag alla!
Skönt att du inte har sd! Måste kännas underbart.
Jag är så pass äggallergisk att jag inte kan äta något som är penslat med ägg ens och min allergiläkare vågar inte pröva att ge mig vaccinet när jag är gravid OM jag skulle få en reaktion. Men om man inte är så äggallergisk kan man vaccineras.
Min tapp var endast 2 mm förkortad på en vecka så jag vet inte om det räknas som någon fara. Men försöker ta det så lugnt som möjligt.
Milli, hur går det? Man blir lite orolig när du inte uppdaterar, men ni kanske inte har tillgång till Internet på SÖS. Hoppas hur som helst att allt är bra med dig och bebisen!