Grattis Liley, gud så skönt för dig! Att tappen är oförändrad är ju helt fantastiskt, då vet du ju att det inte gör något med lite molvärk! Hoppas du kan koppla av nu och försöka njuta av din graviditet!! Sen måste jag säga att var det inte lite konstigt av din BM att skrämma upp dig så, jag menar hon visste väl om att de tittat på dig med UL dagen innan? Min bebis ligger också väldigt lågt (har märkt det nu), men så länge inte huvudet ligger och trycker neråt utan att det finns ett litet mellanrum så är det ju ingen fara (vad jag har förstått). Lyssna på läkarna och mindre på BM, hon har väl ingen röntgensyn
Min GBS är nu borta, så nu håller jag tummarna för att den inte kommer tillbaka. Har mycket färre SD nu så det känns skönt, men kan också känna molvärk till och från. Ska till läkaren nästa vecka, om inget händer innan dess. Det otäcka tycker jag är att man vet att allt kan gå så vansinnigt fort, men jag försöker njuta av att ha lugna dagar och då känenr jag mig väldigt hoppfull! Jag måste försöka knipa till jul/nyår för då kom min pojke, hade varit underbart att passera hans vecka...
Annars är det rätt långtråkigt att bara gå hemma? Vad säger du Liley? Vad hittar du på på dagarna??
Latvis: Vad härligt att du är så positiv och optimistisk!! Det gör säkert att du kommer att gå fullt
Du är inte sjukskriven va?