• plupp06

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Jag ska se om jag kan få ta nya hcg värden i veckan, bara för att få reda på om det fortfarande finns något levande kvar i magen efter störtblödningen i fredags. Annars har jag vul inbokad 4/11.

• plupp06
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-26 19:11:58 följande:
    Vad häftigt att vi är tre som gör UL samma dag! Måste vara tråd-rekord.
    Ja eller hur!!

I dag har jag mått blääää, känner mig illamående och febrig (kollade tempen men ingen feber)
  • plupp06

Nu blöder jag igen, har även fått feber. Väntar på besked från läkare vad de tycker jag ska göra. Magkänslan är inte alls bra

• plupp06
    kramiiis skrev 2009-10-27 11:55:59 följande:
    åhhh vännen! vila mycket nu! jag hoppas verkligen att allt är bra med liten! Stora bamsekramar!
    Har fått en läkartid nu i em, de vill kolla upp att embryot inte sitter fel.
  • plupp06
    isisisis skrev 2009-10-27 11:52:07 följande:
    Har du vagitorer hemma?Ta ett par stycken och lägg dig i soffan.Fy vad jobbigt! Hoppas det lugnar sig.Jag blödde också ibörjan flera gånger,men det gick bra iaf.Kram på dg!
    Så du blödde flera gånger du med? Blödde i fredags men sedan har det varit lugnt fram tills i dag igen, blir jätte orolig när jag samtidigt fått feber.
  • plupp06

Nu är jag hemkomen från sjukhuset. Jag är ju så tidigt i graviditeten så läkaren kunde inte se så mycket, men han såg iaf tt jag hade ett 9 mm embryo och vad han kunde se så såg allt ok ut i detta skede. Men han sa att vi skulle avakta vill VUL nästa vecka och se om något hjärta syns till då. Han kunde även se att det inte var på väg att lossna (hur man nu kan se det?)

• plupp06
    saknarknytte skrev 2009-10-27 13:29:38 följande:
    Fick äntligen mitt andra blodprov svar idag. Mitt första på RD 14 var 922 och mitt andra på RD 16 var 2071.Kram
    Låter bra!!!
  • plupp06
    saknarknytte skrev 2009-10-27 13:53:42 följande:
    Tack så mycket! Känns så skönt att få bekräftat att det går åt rätt håll. Jag hoppas att få se två små hjärtan på VUL den 4/11. Kan knappt bärga mig till dess. : ) Kram
    Måste fråga vilken RD är du på i dag? Även jag har ju tid nästa vecka 4/11 och läkaren sa att förhoppningsvis kan man se hjärtat då men det är inte alls säkert pga att det kan vara för tidigt, Jag är på RD 26 idag med ett 2 dagars embryo.
  • plupp06
    saknarknytte skrev 2009-10-27 19:42:31 följande:
    Vad kul! Dår är vi 4 som har VUL samma dag. Jag är på RD 22 idag med 3 dagars embryon. Man ska kunna se hjärtljuden redan 22 dagar efter befruktning. Hoppas att du kan ta det lugnt och vila efter den pärs du har gått igenom.Kram
    What? 22 dagar efter befrutning? jag är ju på rd 26 oh de såg inget hjärta idag
  • plupp06
    Caribe skrev 2009-10-27 15:49:19 följande:
    Estra - phu vad skönt - so far so good! Då är det bara att uthärda tills doktorn kan se hjärtljud oxå! Men det låter ju riktigt positivt så långt! Fick du ngt svar på vad blödningarna kunde bero på?
    Tack för att du bryr dig. Nej, fick ingen förklaring av läkaren varför jag har blödningar.
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa