Vi som gör äggdonation ute i Europa
Jag har iaf räknat FET dagen som dag 0. men det kasnke är fel ?!
Jag har iaf räknat FET dagen som dag 0. men det kasnke är fel ?!
Nä, en dag hit eller dit spelar ju ingen roll i sammanhanget.
Geten: När hade du FET, var inte det ett ett bra tag sedan? när är din testdag?
Kramis: jag är ju även jag på ruvardag 8, funderar på att testa i morgon, men kanske är dumt. Jag känner mig så totalt ogravid man kan känna sig (iof vet jag inte hur det känns att vara gravid).
Tankarna glider hela tiden iväg till vad vi ska göra om detta inte fungerar, funderar på Riga eller Åbo/Tammerfors. Vill gärna göra ett försök till innan året är slut, visst kan man få donator snabbt i Riga? St Petersburg kan gå fort vet jag, men det känns så krångligt med visum osv.
Tjorvar: Stort grattis!
Merlot: Jag har provat på akupunktur inför mitt pågående försök, men det återstår ju att se om det var värt slantarna jag slängde ut
Hjälp!! jag gick på toa nyss och såg att det var lite brunaktiga flytningar, är på ruvardag 11
Tack caribe nu blev jag lite lugnare att det inte BARA behöver vara negativt.
Jag har inga graviditets symptom alls annars förutom den molamde värken i magen som jag gått runt med sedan jag började ta östrogenet, så det är inget nytt.
Gottisen: Skicka en STOR kram till dig, hoppas du ser ljuset snart igen. Du skriver ju själv "Jag vill verkligen ha mina små men min hjärna verkar inte våga ta till sig dom." Tror det är din rädsla att förlora något du längat så länge efter som gör att du inte vågar glädjas att du faktiskt är gravid.