• plupp06

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Kramiis: Vi satte i samma dag om jag inte minns helt galet, vilken dag har du fått som testdag? Jag har 17 oktober.

Rödluvan: Vad underbart att utfallet blev så bra!!

• plupp06

Merlot: Ingen fara, märkte inte ens att jag var bortglömd

• plupp06
    kramiiis skrev 2009-10-07 10:32:44 följande:
    ooh nu gav du mig hopp!
    jag känner inte ett dugg förutom molande värk i nedre delen av magen men det känslan har jag haft sedan jag började ta östrogenet. Progesteronet märker jag inte av alls, under min testcykel värkte och ömmade brösten något fruktansvärt av progesteronet, men nu inget alls.
  • plupp06
    Vad skönt att höra att det kan variera så.

När jag tänker efter så har jag en konstig känsla i magen, det kliar hysteriskt, men det antar jag inte är något ruvarsymptom utan jag kanske helt enkelt fått loppor
  • plupp06
    Bettina skrev 2009-10-07 18:05:20 följande:
    Dexona
    Prednisolone 5mg
    Nyfiken, vet inte om du kan svara men ska du ta både dexamethason och prednisolon?
  • plupp06

Bettina: Båda är kortisonpreparat, man tar oftast dessa för att dämpa immunförsvaret en aning, det anses öka chansen för infästning. I Sverige används preparaten av ett mycket fåtal läkare, men utomlands är det vanligare.

• plupp06

Rödluvan: Vad roligt att du oxå blivit höna!

• plupp06

Merot: åååå nej Merlot. Undrar som issis vilken är din riktiga testdag??

• plupp06

Nu får jag dåligt samvete när det diskuteras roibos te. Har druckit det under hela ruvningen med imorse på väg till jobbet syndade jag med det största latte man kan tänka sig.

• plupp06

Merlot: Verkligen ledsen för din skull KRAMAR OM MED EN BAMSE KRAM

Har du några frysisar att använda?

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa