• plupp06

Vi som gör äggdonation ute i Europa

mytrouble skrev 2009-10-23 14:07:40 följande:
    Estra: Stackars dig va oroligt! Men just nu kan vi inte göra så mycket mer än att vänta, hoppas och hålla tummarna - medans du ligger och vilar med vaggisarna. Vilken RD eller vecka är du på idag? Kram
    Är på RD 23, så allt är väldigt tidigt.
  • plupp06
    Estra: Stackars dig va oroligt! Men just nu kan vi inte göra så mycket mer än att vänta, hoppas och hålla tummarna - medans du ligger och vilar med vaggisarna. Vilken RD eller vecka är du på idag? Kram
  • plupp06
  • plupp06
    LoLiNi skrev 2009-10-23 14:15:09 följande:
    Vi andra tänker på dig och oroas med dig, Estra! Men som Bette sa att oroa sig kanske inte är så bra så försök att tänka på nåt annat... *ursvårt, jag vet*Vi håller tummarna för dig och ditt pyre!Kram Låla
    Försöker vila, men jag är otroligt rastlös i kroppen. men ska krypa ner i sängen och läsa bok nu tänkte jag.

Min data verkar haka upp sig och skickar flera meddelanden idag.
  • plupp06

Tack tjejer att ni bryr er, det värmer! Så skönt att kunna ventilera av lite oro, ni om några förstår ju vad man går igenom. Ena dagen är man överlycklig för plus, nästa är man helt utom sig av oro. Missfall är självklart fruktansvärt oavsett vem som drabbas. Men när man gör ÄD så blir processen så oerhört påfrestande och utdragen, man vet inte när eller om man får möjlighet att göra ett nytt försök nästa gång. Förbannar min kropp att den lagt av i förtid, varför ska den jämt jävlas med mig.

Har inte haft någon ytterligare blödning än den STORA som jag hade i morse, under dagen har det däremot kommit lite brunt, ungefär så som det ser ut när mensen är på sluttampen.

• plupp06
    mytrouble skrev 2009-10-23 17:52:02 följande:
    Estra: Kära vän, försök ändå att känna dig lite lugn och tänka positivt Att du inte har någon smärta är som Caribe säger ett MYCKET gott tecken. Jag skulle inte alls bli förvånad om allt fortfarande är OK med ditt lilla pyre! Du är alltså i v 5/6. Har du tid för UL nästa vecka då? Har det blivit något mindre under dagen - eller hur går det för dig?
    Har tid om 2 veckor först för undersökning. Men fick ett tips i en annan tråd att man kan kolla Hcg värdet, tänkte inte alls på det. Funderar på om man kan åka och göra det någonstans typ nu ikväll, men å andra sidan så känns det ju dumt att åka till akutmotagning för mitt lilla dilemma och ta upp tider för de som har mer akuta besvär.
  • plupp06
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-24 11:34:20 följande:
    Estra: Hur går det idag?
    Lite bruna flytningar, men inget färsk blod. Har ju sagt tidigare att jag inte haft några grav symptom alls, var i affärren nyss och fick rusa ut därifrån för jag fick en illamåendes attack. Jag är jätte hungrig men så fort jag ser mat eller tänker på mat så mår jag pyton. I går så blödde jag massvis men idag har jag fått de fösta symptomen som som ens tyder på en graviditet. Jag fattar faktiskt inte vad min kropp håller på med alls, men fnatt har den fått iaf.

Nog om mig om mina symtom, hur mår du själv? Har du hunnit smälta att du fått ett plus?!!!
  • plupp06
    mytrouble skrev 2009-10-24 00:30:06 följande:
    Jag gjorde mitt första UL på RD 28 och då såg man de små hjärtana som slog.
    Måste vara en helt fantastisk känsla att se det för första gången! Visset du innan att du väntade tvillingar eller var det först då du fick reda på det?
  • plupp06
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-25 12:37:59 följande:
    Tack! Aha. Mitt första värde (423) var på RD13 med 3-dagars embryon. Jag vill ju veta om båda tagit sig redan NU , men det blir till att försöka med tålamod tills 4/11 och UL. Fast det UL kanske inte heller med säkerhet kan säga om det är ett eller två embryon som fäst, med tanke på att det är så tidigt, menar jag...
    Kan man inte se på hcg värdet om det är twins? Eller jag kanske fått det om bakfoten?
  • plupp06

mina hcg värden:

RD 14: 974
    RD 18: 5200

Jag fick ett 2 dagars embryo tilbaka.

Men isisis vad busig du var som tog ditt första hcg redan på dag 3

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa