-
Vill bara varna att man kan bli jätteslö av postafen, man ska inte köra bil när man tagit dem,Makima46 skrev 2009-11-02 20:48:22 följande:Har också köpt Postafen ikväll för att se om det kan ge lite lindring. Ska annars tala med läkaren på fredag.
-
Vilken bra slemhinna kramiiis! Mitt var knappt 7 mm när jag mätte den på dag 12.kramiiis skrev 2009-11-03 17:23:26 följande:oj blir ni så trötta av postafen själv märker jag knappt att jag tar en. Detsamma gäller när jag tar sömtabletter (dagligen i 2,5 år försökt sluta nu i samband med ÄD). Önskar jag oxå kunde bli trött av de tabletterna... hmm. fusk tack för tummar alla söta! Den har skött sig fint även denna gång. 10 mm (dag 14) så ringer AVA imorrn och ser vad de säger.hmm ni får dela på mina tummar, för de räcker inte till allihop jag har inte som isisisis som senast hade 10 tummar eller hur det var
-
Makima: hi hi, jag varnade dig ang tröttheten Jag är iaf hellre trött än illamående.
-
Vad ROLIGT rödluvan och saknarknytte!!!
Jag var oxå på VUL idag och läkaren såg något som pladdrade/pickade! Blev lite ställd bara när hon mätte embryot till 7,4 mm när det förra veckan var 9 mm. Men fick förklaringen att det nog var svårt att mäta sist då det var så tidigt.
Enligt familjelivs graviditetsuträknare är jag vecka 7+2 (eller 6+6 om man räknar ET dagen)
Fick även lergian comp utskrivet, känns lite scary när det innehåller massa koffein då jag samtidigt undviker kaffe pga att jag inte vill ha koffein. Men jag kan inte ta postafen på dagen då jag blir så trött, hasar mig fram som ett spöke i korridoren å jobbet. -
Fladdrade menar jag ju, inte pladdrade
-
Just det, ang vaccination frågade gyn läkaren om vi inte vaccinerat oss. Passade då på att fråga om det var farligt i tidig graviditet, hon bara fnyste och sa att det har ingen betydelse. Vet verkligen inte hur jag ska göra..
-
Spännande!!Makima46 skrev 2009-11-04 19:52:20 följande:Lycka till! Är också i v. 7 och ska göra mitt VUL på fredag ( 6+5)
Visst var det en fjärde som skulle göra VUL idag den 4/11? Har totalt glömt vem. -
Lippa: Vad roligt, grattis!!
Makima: Ska tänka på dig i morgon! -
Måste fråga ni som varit på VUL nu i veckan, mätte de era små pyren?
Mitt var bara 7,4 mm, borde varit 1 cm sa läkaren. Dessutom fick jag en ny tid om 2 veckor för ytterligare kontroll. Är något fel tro? -
Rödluvan: Sista läkaren förklarade minskningen med att den första läkaren nog mätt fel då det var så tidigt och svårt att se. Första gången såg de inget pickande men det syndes ju i förrgår.
Man blir så nojjig över allt detta, jag är expert på att överanalysera saker och ting. Måste försöka ta det lite lugnare och inte blir så hytserisk för minsta lilla