LCHF, tråden för tips, pepp och inspiration! Här samlas vi som äter enligt LCHF eller är nyfikna på att börja.
Alla regarerar ju olika,jag har inte känt av några "bieffekter" men visst finns det.
Alla regarerar ju olika,jag har inte känt av några "bieffekter" men visst finns det.
Vad är sesambröd? Låter som om jag har missat nått
Ja nu har jag gått ner dom 2 kilona iaf jag gick upp,nu är det bara 25 kvar
Nu har jag matångest,har tröttnat på ägg och bacon smör och allt fett står mig verkligen upp i halsen Måste komma över svackan och ta mig vidare..Dessvärre när jag hamnar i mina svackor brukar jag ge upp..
Jag tycker du ska satsa mer på rent fett istället för grädde och cf
Jag är typ aldrig hungrig numera,kan äta en liten portion sen är jag spymätt,går jättelång tid mellan måltiderna oxå..Mår rätt dåligt psykiskt just nu,kan ju vara det som spökar oxå,inte gör det mig nått bara jag loosar vikten men frågan är ju om den här metoden är den rätta då?
Usch idag höll jag på att bara stunta i allt och äta pasta carbonara med pastan
Tog mig i kragen sista sekund och slängde in bacon och paprika med grädde och ost i ugnen
Ja jag är glad att jag tog mig i kragen,hade bara fått ont i magen av pastan ändå så..Men ibland blir man så less på att fixa 2 maträtter
Villa Nordåker skrev 2009-10-27 18:32:50 följande:
Tackar för mig e den här tråden,jag kommer fortsätta med viktnedgången mer än nånsin men kommer nog inte vara så aktiv på fl på ett tag pga av diverse orsaker
Lycka till
Hej alla
Jag har haft en apjobbig månad,ligger i skilsmässa
Jag slutade med lchf och nu har jag gått ner 6 kilo,känns rätt bra att ha tagit rätt beslut iaf..Lchf funkar tydligen inte på mig,synd det för det är en väldigt bra livsstil
Lycka till