• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet

Hej!

Finns det fler än jag i denna situation? Här kan vi stötta varandra genom utredningar, nya graviditeter och annat som kan dyka upp.

Anledningen till att jag inte vill att yngre eller de som redan har barn ska skriva här är dels för att vi som är över 30 även (ofta) har ålderspanik utöver svårigheterna att behålla våra små och dels för att vi utan barn är i en annan sits än er som redan har barn. Med det vill jag absolut inte föringa eran sorg för den är lika stor, men jag hoppas ni förstår hur jag menar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-12 09:28
    Medlemslista
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m47914387.html

• Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet
  • LuPeRo
    BettanB skrev 2009-09-21 20:43:04 följande:
    icka: fast den FF-tråden är bara till för oss som är med i någon av "våra" 30+trådar. men det är ni kanske? Eller; icka vet jag ju men...
    Min plan är endast att läsa länkarna som jag såg finns i TS...
  • BettanB
    LuPeRo skrev 2009-09-21 20:46:10 följande:
    Min plan är endast att läsa länkarna som jag såg finns i TS...
    Annars är du ju så klart välkommen in i en 30+tråd om du vill. Kanske den icka och jag bor i?
    Piratpartist, javisst!
  • NinniNinna

Nu släcker jag ner datorn och gör mig redo för Hollywoodfruar. Ha en bra kväll tjejer!

• icka76

Bettan: Tänkte inte på att den bara var för oss där inne, förlåt.

• LuPeRo
    BettanB skrev 2009-09-21 20:47:34 följande:
    Annars är du ju så klart välkommen in i en 30+tråd om du vill. Kanske den icka och jag bor i?
    Tack för inbjudan men jag stannar nog här om det är okej
    Det räcker med en tråd som ni gaddar ihop er i
  • LuPeRo

Ninni: Ha en trevlig kväll!

icka: Det är nog ingen fara Jag förstod direkt att det inte är en tråd jag kommer att skriva i då jag inte direkt "tillhör" där.
    Men där var en massa information jag kommer att ha nytta av

• BettanB

Pillan: Ja, för 17. Samla på dig all info du kan. .-)
    Lät som värsta gnatiga tantan där tror jag... Så klart är alla välkomna, men tanken är ju att man skall vara med i någon av 30+trådarna isf.
    Jag är inte med i temptråden längre eftersom en tjej (efter att hon själv fått plus naturligtvis) envisades med att lägga upp alla bfdatum så man får dem rakt i nyllet varje gång man går in. Inte kul, speciellt inte med tanke på att jag skulle haft samma bf som flera därinne. Så, kort sagt, så skippade jag tråden helt och tempar ist på egen hand.

Piratpartist, javisst!
  • icka76

Ser ni på Hollywoodfruar? Måste bara fråga, är den kvinnan på riktigt? Hon måste ha ett IQ som är så lågt att det inte går att mäta.

• LuPeRo

Bettan: Nja, jag tyckte väll inte att du lät som gnatig direkt. Jag förstod hur du menade Jag känner just nu att jag vill suga åt mig all information istället för att göra mig "medlem" i fler trådar. Man har ju en press på sig redan så det räcker. Och skulle jag vilja fråga om min kurva så kan jag ju alltid inboxa någon som vet

Och jag har slutat hänga i trådar där man ska fylla i BIM, BF och en massa annat i listor. Det gör ont i både kropp och själ när man ser andra gå vidare i sin graviditet medans man själv förlorat barnet/en. Det är därför jag kom hit istället för att hänga kvar i den andra tråden...

• icka76

Om flera börjar tempa här inne skulle vi kunna lägga upp våra kurvor här, om ni vill?

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet