jucea; wow v.16 helt sjukt kul
åh jag älskar ochså ER
vill se hela serien nån gång har bara sett ströprogram.
melva; fy va jobbigt,krya på dig.
rimfo,jag förstår dig,börjar jobba i mitten på augusti och både längtar och inte.kul att komma hemmifrån men nja till jobbet vill jag inte.(pga en jobbarkompis)
mareld;låter som en toppen dag
det är lugnt,man kan inte alltid hinna.
du är inte alls en usel mamma,du är den bästa mamman julia kan ha.det känns jobbigt men det blir nog lättare.jag känner också att det är tidigt för mig att gå och jobba docka ska hon inte in på dagis,men det är just saken att inte vara med henne,man är så van.men våra gubabr ´har ju haft det så hela tiden så tråkigt nog är det nog en vanesak,och även en känsla vi alla en dag måste leva med.hoppas jag inte är taskig nu men det är så jag tänker.
jag firade med god midda här hemma och lite vin på kvällen med mikael.
KaOl; jag fick en ny ipod av Mikael
lite smått och gott av pappa och ska få en klänning av min syster,jag ska våga ha långklänning
En midda på ne fin resturang här ute fick jag av kusinen.hmmm mamma kommer snart hit får se vad hon ahr
svärmor och svärfar kom med en MEGA ljuslykta,har velat ha en länge men de är ju svindyra,men nu har jag en
Lina;jaaaaa kom hit så tar vi en härlig utekväll på en uteservering
Amelie;ska ni med ha en 2a?rooooligt
tack för alla grattis
Mikaels pappa har brytit armen och mikael måste då åka med upp till arvika i helgen,och iom att det inte finns så mkt att göra just nu får mig,malin och karin så ska jag stanan hemma och mikael ska ta med sig Elly till Arvika.
Gissa vad jag ska göra i helgen då?