• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • linn78

heidi: stor kram till er!!! Säjer som melva att han hann träffa F och ni var hos honom sista tiden. Och jag är säker på att han hörde er.

kvack: så söt! dom första stegen är ju så gulliga Axel går också och fy vad snabb han är när han nästan springer fram.

se så elegant han lyckas ta sig över kabelrören
    rummet är vårt föredetta vardagsrum som håller på att bli kök + matrum

melva & sthlm: brukar dom inte säga att mensvärk ska minska efter man fött barn? Eller det är tvärtom?? Jag har också väldigt ont ibland och andra gånger ingenting...

• lille08

Heidi: Är ledsen för din skull... en stor kram till dig!! Jag tror att han kände att ni fanns där för att ta farväl av honom.

• lille08

Om en stund ska jag på inskrivning. Jag har förresten lyssnat på lilla hjärtat här nu på morgonen. Kom på att sladden till den bärbara datorn kanske passar till dopplern - och det gjorde den! Det tog nån minut innan jag hittade nåt så jag var nära att ge upp, men så plötsligt så fanns det där! Det slog ca 165-170 slag/min så jag är säker på att det inte var min egen puls jag hörde. Så skönt att få ett litet livstecken där inifrån.

Jag har förresten upptäckt en knöl i mitt ena bröst. Usch, sånt gör mig skitorolig. Visserligen kan man ju få diverse knölar ändå när man är gravid, har ammat och så, men tänk om det är nåt annat. Måste kolla upp det. Vi har bröstcancer i släkten vilket inte gör mig mindre orolig direkt.

• Mareldsbarn

Heidi; En stort kram till dig! Jag kan bara tänka mig hur det känns att förlora en förälder och ändå tror jag att saknaden, tomheten och sorgen är större än vad det går att föreställa sig. Vilket fint avsked ni fick och vad härligt att ni kunde spela hans favoritlåt tillsammans med honom. Som du säger blir det lite symboliskt att han gick bort på er bröllopsdag. Jag tänker på dig!

Lana, ja visst är det roligt att ses IRL. Det kändes så avslappnat att träffa alla er hos VT förut. SOm att man hade setts förut

Inatt har det tydligen åskat och blixtrat som sjutton här hemma men jag hörde inte ett ljud för jag sov som en stock. Sov på jobbet och då sover jag bra mycket bättre än hemma så det är rena semestern att sova här och inte bli väckt av Julia

• Rimfolina

lille: Jobbigt! Kolla upp den knölen så fort du bara kan så att du slipper oroa dig! Kram.

• luzorsus
    goshheidi skrev 2009-07-07 22:13:34 följande:
    gråter....gråter....gråter.... Vår älskade pappa drog sitt sista andetag igårnatt. Fick telefonsamtal från min syster igår på morgonen, och vi packade och satte oss genast i bilen och körde iväg. Han var redan medvetslös när hon ringde och vi visste inte om vi skulle hinna fram, vi hann fram medan han ännu levde även om han inte reagerade på något vi sa, men jag är ändå säker på att han kände att vi var där och kanske tillochmed hörde våra röster, för när vi spelade hans favoritlåt så rann en tår nerför hans kind... Det är så tomt så tomt.... Alla hans saker skriker av tystnad... Han har lämnat en så stor tom plats efter sig. Jag vet inte hur jag ska komma ur denhär sorgen. Allt, ja precis allt påminner om honom! Det blev på min och P:s bröllopsdag, vilket ändå kändes speciellt på något vis. För två år sedan denhär dagen var han så jätteglad. Så levande.
    Stora kramar till dig!
  • Lina S

Heidi - livet är orättvist. Jag är så ledsen för er skull, kan inte ens tänka tanken på hur det skulle vara att förlora sina föräldrar.

Lille - jobbigt med knölen, förhoppningsvis så är det inget. Jag har också bröstcancer i släkten, inget kul alls... Lycka till med inskolningen.
    Kul att du och jucea har hört hjärtljud!! Mysigt!

Imorgon ska jag på Tomas Ledin, ska bli kul. Han och bandet ska på efterfest hos en kompis till mig Tydligen så väljer de ut en efterfest (den som verkar roligast) för varje spelning och de blev valda. Skitkul ju! Jag ska dock inte dit.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lina S

Haha så söt Axel är när han tultar omkring

Lille rolig bild på W - nu har jag förresten röstat på dina bilder

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • jeng

Lille, lycka till på inskrivningen!

Linn,
    GUD vad söt! Och så himla gulligt med sån fart och ett annat språk hihi.För ettslag så sågjag framför mig när man är på kanarieöarna och på tv så är det typ baywatch eller nåt men dubbat på spanska

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8