• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • jeng

Heidi,
    Usch och fy för att förlora en familjemedlem! Vad skönt att du ändå kan tänka på honom som frisk och minnas hur han var då!

• lille08

Rimfolina och Lina: Jag ringde vårdcentralen nu så jag fick en tid där redan 11:30. Känns lika bra att kolla upp det även om hon jag pratade med sa att det förmodligen är relaterat till antingen att jag nyligen slutat amma eller att jag är gravid. Men som sagt, kollar hellre upp såna saker en gång för mycket än en gång för lite. Lätt att tänka det värsta... och när det finns sån skit som bröstcancer i släkten KAN det ju faktiskt vara det värsta också...

För övrigt gick inskrivningen bra idag. Kändes som man nyss satt där och var gravid. Det är ju inte sååå längesen sist.

• Lina S

Jag menade såklart inskrivning och inte inskolning

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lina S

Bra att du fick en tid så snabbt lille!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Kvack

Heidi: stora kramar till dig. Det är inte roligt när ens föräldrar dör. För 2 år sedan så dog min systers pappa, jag skjutsade henne och hennes söner till sjukhuset och vi tog farväl av honom men då hade han ju redan gått bort men jag tror dom känner att man är där iallafall.

Lille: alltid bra att kolla en gång för mycket än en gång för lite. Hoppas att det bara är en vanlig knöl.
    Vilken söt bild på W.

Linn: kul att se på lille Axel.

Det är några stycken som kan gå nu.

• goshheidi

Tack, tack och åter tack för era varma tankar. Kommer nog inte att orka sitta här på ett tag. Vi har mycket som måste ordnas nu med begravningen. Det går inte att sätta ord på hur mycket saknaden river runt i kroppen. Återkommer när jag mår lite bättre.

• 3 barns mamma84
    lille08 skrev 2009-07-07 17:57:50 följande:
    Du får kolla ifall du är gravid! Visserligen kanske det är lite tidigt i så fall att redan få såna symtom. Men det är säkert olika.Jag är uppe och pinkar 3 ggr varje natt nu. Så jäkla tröttsamt! Har man otur så vaknar dessutom W och vill ha välling där emellan också och har man ännu mer otur så kommer S upp och säger att han kissat i sängen. Så jag längtar efter att bli mindre kissnödig. Det förstör sömnen rätt rejält.
    Jag börjar faktist mistänka att det är något som händer.
    För jag har aldrig varit hungrig förut fast jag har ätit men nu hjälper inget jag måste bara ha mat hela tiden och jag äter citroner med fast det är ju gott men jag känner suget av citon precis som med Didos när jag väntade med honom.
    Sen kissar jag med hela tiden och på natten kan jag vakna minst 1 eller 2 ggr och fr vara tyst så Didos inte vaknar han med.
    Sen är jag trött haha sambon var så taskig ju han sa inte till när han skulle sova
    Jag somnade vid 22 tiden som inte är vanligt alls jag var bara så trött!!
    Så jag somnade på soffan..jag märkte sen att tv:en var avstängd kl var 01.30 haha så jag gick o la mig brevid honom sen på natten.

*jag är hungrig hela tiden
    *jag har haft halsbränna
    *jag kissar hela tiden
    *magen är svullen
    *bröstvårtorna är större + blodådrer
    *jag är trött
    *blir sugen på konstiga saker som pyttipanna med hamburgardressing

Hur går det med dig ??
    Skönt att komma till inskrivningen
    jag gissar att det kommer bli en kille denna gången med
    Har bara en stark kännsla
  • 3 barns mamma84

Heidi:
    Beklagar sorgen gumman stort starkt kram till dig.

• 3 barns mamma84

Jucea:
    Du kommer få en dotter
    Kännslorna är starka

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8