Amelie,
Ja säkert är det så att man tål "skiten" bättre när man inte är tröttoch proppad med hormoner! Sedan så tror jag också att det ärså att man tar allt hårdare när man är gravid, plus att man försöker rota rätt i allt på ett annat sätt. Ja för om man ska få barn så vill man ju att allt ska vara så bra och iordning lixom... jaja,det är nog inte så illa i relationen egentligen, utan meratt jag har så himla mycket som är upp och ner nu,jobbet och sådär... man tappar bort sig själv.. och eftersom vi båda normalt är karriärsmänniskor så tror jag att det gör att ph tappar bort sig också... när jag pratar om att jag hellre vill gå hem än att vara i röran på jobbet osv... plus att vårt konstanta orosmoln, eller ja där vi tänker olika, är ekonomin. och då ser ju ph direkt hur den påverkas av att jag går hem ifrån jobbet igen. ähh det löser sig!
Annars med graviditeten så går allt bra vad jag vet iaf. Hjärtljuden ska kollas första gången imorgon, så än så länge så har man ju inga tecken på att allt är som det ska lixom. Alltid nervöst såklart...