Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
Rolig tråd! Här är mina bidrag:
Om det gäller hemma hos någon annan hade jag en konstig sak som jag jämt gjorde hemma hos andra när jag var liten. Ni vet såna här "wc-ankor" som man sätter på toastolen för att det ska bli rent, såna tog jag av och spolade ner i toaletten av någon konstig anledning. Hade någon slags fäbless för att förstöra för folk när jag var liten. En gång blev det stopp i toan när jag var på kalas med mina föräldrar, och ingen misstänkte ju mig förstås :p
En annan äcklig sak jag har gjort själv är: Jag var på väg hem från krogen, väldigt full, jag var nyss fyllda 18 och vi hade hängt på ett 18-årsställe och blivit bjudna på massor av sprit. Jag var snurrig hela vägen men det var inte förrän bussen började närma sig hemmet som jag började må riktigt illa. Jag satt ganska långt fram i bussen och ingen såg mig direkt men jag ville inte spy på golvet. Det var vinter så jag hade vanliga fingervantar på mig. Jag kräktes i vanten, släppte ner det lite diskret på golvet och kräktes två gånger igen i vanten. Sedan slängde jag vantarna och gick hem och sov.
var hos en kompis en gång. eftersom hon var på toa passade jag på att småäta ur en chipsskål. hon kommer ut från toan och säger "men äter du det där, jag sopade ner en massa skräp i skålen förut!!!" fräscht???
Hehe...
Jag och min bästa kompis brukade hänga hos en äldre killkompis när vi var i 15-årsåldern. Vi hade en nyckel till hans lägenhet och hängde där när vi hade tråkigt.
En dag så tyckte vi att det verkade som en bra idé att kissa i hans ölglas och sen ställa glasen i diskstället utan att diska dom....
Det är väl det snuskigaste jag kan komma på.
Sen har man väl mensat ner en och annan säng under sin ungdoms glada dagar.
En kille bodde hemma trots att vi gått ut gymnasiet och jag hade blodat ner hans säng och vägg. Men han tog det himla schysst som tur var..=)
Nu kom jag på en grej jag faktiskt gjort med min man, långt innan vi skaffade barn men eftersom det redan dykt upp en "bekant" här i tråden tänker jag vara tyst
Det är för galet att ta här
Hahahaha
Tror inte jag varken gjort något äckligt eller något konstigt hemma hos någon annan.