Inlägg från: Poulain |Visa alla inlägg
  • Poulain

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Rolig tråd! Här är mina bidrag:

Om det gäller hemma hos någon annan hade jag en konstig sak som jag jämt gjorde hemma hos andra när jag var liten. Ni vet såna här "wc-ankor" som man sätter på toastolen för att det ska bli rent, såna tog jag av och spolade ner i toaletten av någon konstig anledning. Hade någon slags fäbless för att förstöra för folk när jag var liten. En gång blev det stopp i toan när jag var på kalas med mina föräldrar, och ingen misstänkte ju mig förstås :p

En annan äcklig sak jag har gjort själv är: Jag var på väg hem från krogen, väldigt full, jag var nyss fyllda 18 och vi hade hängt på ett 18-årsställe och blivit bjudna på massor av sprit. Jag var snurrig hela vägen men det var inte förrän bussen började närma sig hemmet som jag började må riktigt illa. Jag satt ganska långt fram i bussen och ingen såg mig direkt men jag ville inte spy på golvet. Det var vinter så jag hade vanliga fingervantar på mig. Jag kräktes i vanten, släppte ner det lite diskret på golvet och kräktes två gånger igen i vanten. Sedan slängde jag vantarna och gick hem och sov.

• Poulain

Haha vi brukade också "ha sex" på dagis faktiskt! Vi var riktigt snuskiga när vi var små. Men det var mest tjejer som lekte. Vi låg och gned oss mot varann helt enkelt. Ibland stoppade den andra tjejen in en strumpa mellan byxorna så det såg ut som att hon var killen, hehe.

Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?