• Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
  • MrsCD
    köttbullelydnad skrev 2009-06-04 17:53:52 följande:
    2:a gången jag och sambon träffades kom han till mig på eftermiddagen. Han bodde 7 mil bort, så när han på kvällen började åma sig och det smög in lite grimaser i ansiktet förstod jag att det var gaser som behövde ut. Stackarn visste inte vart han skulle ta vägen Så vad gör man? Jag har aldrig haft problem med att fisa och prutta inför folk, så jag säger att det är okej för honom om han behöver "gasa". Jag dör inte av det liksom. Men nej, han skämdes.Jaha, okej tyckte jag. Då bryter väl jag isen då och lägger av en själv. Hade tänkt mig något i stil med en liten, knappt hörbar fis, men HA! Hade jag haft en vind vid det tillfället hade den varit rätt ommöblerad efteråt, och sambon satt med hakan nere i knät á la fågelholk... Det är tyst en stund (förrutom mitt asgarv), och vad säger han när han återfått talförmågan?- "Jag har aldrig hört en tjej skita så mycket!"Sen fes han världens mesigaste "tjejfis" själv Har varit tillsammans i 3 år i september, och han skryter om mina "färdigheter" på fester och på jobbet när nån försöker vara häftig
    Men det var ganska sott tycker jag.

Jag gjorde bort mig rejalt infor en kille jag var ihop med ett kort tag. Jag var jattefull nar vi traffades pa utestallet, sa nar jag vaknade med honom bredvid mig hade jag ingen minne om hur han hamnat dar. Strackte ut handen och sa "NN heter jag" och han svarade med sitt namn, och trodde att det var ett skamt saklart, men det var ju enda sattet for mig att fa reda pa vad han hette. Sa borjade bakfyllemagen. Jag gick och spydde en gang och hoppades att han inte skulle hora mig. En gang till. Hoppas att han bara trodde att jag var kissnodig. Sa skulle han ga hem och gick pa toa for att satta i sina linser. Jag kande att jag var tvungen att spy igen, och slog upp dorren till badrummet (dar han stod och med en lins pa fingret) och spydde. Sa pinsamt! Men vi traffades anda samma kvall och var tillsammans nagra veckor.
  • Koloratur

Quiet thoughts skrev 2009-06-04 16:52:04 följande:

varför inte starta en sådan?Ger man sig in i sandlådan får man i sandlådan sitta eftersom den ligger där.
    haha, den låg inte där när jag skrev mitt inlägg ;)
  • Quiet thoughts
    Koloratur skrev 2009-06-04 18:13:59 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-06-04 16:52:04 följande: haha, den låg inte där när jag skrev mitt inlägg ;)
    hahaha gjorde den inte?

Där ser man
  • Koloratur

Quiet thoughts skrev 2009-06-04 18:15:22 följande:

hahaha gjorde den inte?Där ser man
    den låg i etik har jag för mig, så man kunde vara anonym då XD
  • Zimlis

Hmm eftersom tråden är flyttad och man inte kan vara anonym så får jag tala om äckligheter jag kan stå för öppet

Jag pelade ner äckliga chokladpraliner i soffan hos mormor och morfar när jag va liten, bet av en bit och va de äckliga så åkte de ner mellan soffkuddarna *lagom populärt*

Va hos en extradagmamma som gjorde äckligt bröd - gav hennes hund det (om hon ville ha) annars tryckte jag ned det i byxfickan ch slängde det sen diskret i nån buske när vi va ute

Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Lolion
    Zimlis skrev 2009-06-04 18:42:57 följande:
    Hmm eftersom tråden är flyttad och man inte kan vara anonym så får jag tala om äckligheter jag kan stå för öppet Jag pelade ner äckliga chokladpraliner i soffan hos mormor och morfar när jag va liten, bet av en bit och va de äckliga så åkte de ner mellan soffkuddarna *lagom populärt* Va hos en extradagmamma som gjorde äckligt bröd - gav hennes hund det (om hon ville ha) annars tryckte jag ned det i byxfickan ch slängde det sen diskret i nån buske när vi va ute
    Det påminner om en sak jag gjorde på lekis!
    Ett av barnen hade med sig hemmagjorda kokostoppar, såna där man köper på marknad med vitt skum i. Jag tyckte verkligen inte om såna när jag var liten! De andra barnen blev helt till sig och tyckte det var jättegott så jag vågade inte säga att jag inte tyckte om dem. Så jag tog ett litet bett och sen med mycket besvär fick jag ner resten i fickan. Efteråt frågade jag glatt om jag kunde få receptet precis som de andra barnen gjorde.
  • Kicken
    Anonym skrev 2009-06-04 13:29:48 följande:
    En gång ville en kille ha sex med mig (har hänt flera gånger, men denna specifika gången då ) och vi var ute på krogen. Han släpade med mig in i en gränd och vi var störtkåta båda två! Iallafall, jag kände att jag hade en rejäl fis på G, men det hanns inte med innan vi kom till plats så att säga. Tänkte att jag får väl knipa som fan istället för att inte släppa brakaren på stackarn.. Hm.. Han fick upp kjolen på mig, drog bara upp den och stack in balla. Guuud vad skönt tänkte jag! Var heeelt inne i att bara njuta av hans mandom inne i mig. Han började köra på lite hårdare och jag fick lite svårt att hålla balansen och var tvungen att kämpa lite för att inte trilla omkull, anstränga musklerna alltså. Rätt som det var, så slapp brakaren lös! Hjälp vilken fjärt!! Jag hade ju fullt upp att inte trilla omkull och samtidigt försöka njuta av hela grejen, för det var ju verkligen skönt. Samt att man var lite väl berusad... ha ha... Det som är PINSAM här, är inte fjärten igentligen... För med den, kom någon slags oljeliknande bajs!!!! Jag hade ätit på Mc Donald's, vilket jag ALDRG gör annars och därför pajjade magen säkerligen av allt fett! Alltså, det vara SKIIIIITÄCKLIGT!! Han började såklart garva först då han trodde att det var en fis... Han blev dock inte lika road då han såg att hela magen/ballen var täckt av illaluktande flytande oljeliknande bajs!! :-O :-O :-O DET mina vänner, det var pinsamt de luxe!! och jag tänker AAALDRIIIIG avslöja vem jag är, eftersom jag många av er vet vem jag är. Puss!
    Förlåt men jag skrattade så jag höll på att dö..
    Hela jag skämdes när jag läste om din lilla upplevelse..
  • Zimlis
    Lolion skrev 2009-06-04 19:04:52 följande:
    Det påminner om en sak jag gjorde på lekis! Ett av barnen hade med sig hemmagjorda kokostoppar, såna där man köper på marknad med vitt skum i. Jag tyckte verkligen inte om såna när jag var liten! De andra barnen blev helt till sig och tyckte det var jättegott så jag vågade inte säga att jag inte tyckte om dem. Så jag tog ett litet bett och sen med mycket besvär fick jag ner resten i fickan. Efteråt frågade jag glatt om jag kunde få receptet precis som de andra barnen gjorde.
    *LOL* med fickan fylld av kokostoppsklet Undrar hur glad din mamma vart när hon skulle tvätta byxorna
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Gurkan

Kom på en annan sak, visserligen hemma hos mig men så där lagom äckligt.

Satt framför datorn (det var en period när vi hade renovering i lägenheten och hantverkare ringde på i tid och otid). I vilket fall nös jag rejält och självklart lyckades jag snora ner hela handen. Men eftersom jag var hemma gick jag bara och tvättade av mig. Satte mig vid datorn igen och bara någon minut efter ringer det på dörren. Jag hoppar upp och tar ett steg och inser att jag stiger i snor! Hela hälen, så jag gick bort till dörren (på tå) och samtidigt som jag pratar med hantverkaren så får katten nys på mitt snor under min fot och vill väldigt gärna slicka bort det! Försökte le och se trevlig ut samtidigt som jag motade katten utan att försöka sprida snor i lägenheten.

En annan hantverkare fick nästan ett par begagnade kalsonger på sig. Tänkte helt enkelt inte på att han var i badrummet (han hade varit där inne en bra stund och väldigt väldigt tyst av sig). Själv gick jag runt i lägenheten och pratade i telefon och plockade som jag brukar göra när jag pratar i telefon. Såg att sambon tappat ett par använda kalsonger på sovrums golvet så jag plockar upp dem, petar upp badrumsdörren och kastar in dem i tvättkorgen. Minen från hantverkaren var obetalbar när det kommer ett kallingar seglandes framför honom! själv stängde jag dörren och låtsades som ingenting och skämdes som faen!

• Hackemamma
    köttbullelydnad skrev 2009-06-04 17:56:46 följande:
    *Vrider sig av skratt* Känner man igen det eller?!
    HAHA, been there^^ Gud vad man har pysslat för att han inte ska tro att man bajsar... vridit på duschen och låtsats duscha etc ;D
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?