Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
Quiet thoughts skrev 2009-06-04 16:52:04 följande:
Quiet thoughts skrev 2009-06-04 18:15:22 följande:
Hmm eftersom tråden är flyttad och man inte kan vara anonym så får jag tala om äckligheter jag kan stå för öppet
Jag pelade ner äckliga chokladpraliner i soffan hos mormor och morfar när jag va liten, bet av en bit och va de äckliga så åkte de ner mellan soffkuddarna *lagom populärt*
Va hos en extradagmamma som gjorde äckligt bröd - gav hennes hund det (om hon ville ha) annars tryckte jag ned det i byxfickan ch slängde det sen diskret i nån buske när vi va ute
Kom på en annan sak, visserligen hemma hos mig men så där lagom äckligt.
Satt framför datorn (det var en period när vi hade renovering i lägenheten och hantverkare ringde på i tid och otid). I vilket fall nös jag rejält och självklart lyckades jag snora ner hela handen. Men eftersom jag var hemma gick jag bara och tvättade av mig. Satte mig vid datorn igen och bara någon minut efter ringer det på dörren. Jag hoppar upp och tar ett steg och inser att jag stiger i snor! Hela hälen, så jag gick bort till dörren (på tå) och samtidigt som jag pratar med hantverkaren så får katten nys på mitt snor under min fot och vill väldigt gärna slicka bort det! Försökte le och se trevlig ut samtidigt som jag motade katten utan att försöka sprida snor i lägenheten.
En annan hantverkare fick nästan ett par begagnade kalsonger på sig. Tänkte helt enkelt inte på att han var i badrummet (han hade varit där inne en bra stund och väldigt väldigt tyst av sig). Själv gick jag runt i lägenheten och pratade i telefon och plockade som jag brukar göra när jag pratar i telefon. Såg att sambon tappat ett par använda kalsonger på sovrums golvet så jag plockar upp dem, petar upp badrumsdörren och kastar in dem i tvättkorgen. Minen från hantverkaren var obetalbar när det kommer ett kallingar seglandes framför honom! själv stängde jag dörren och låtsades som ingenting och skämdes som faen!