Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
När jag var liten (ca 9 år) och kom hem från skolan så upptäckte jag att det inte var nån hemma och dörren hem var låst (jag hade ingen nyckel)
Givetvis så fick jag stå i trappen hur länge som helst och jag var sjukt kissnödig.
Ja, jag vankade av och an och till slut så kissade jag under trappen. Satt där tyst och hoppades av ingen av de andra hyresgästerna skulle upptäcka mig.
Kunde ju inte göra nåt annat. Utanför huset fanns ingen buske eller skog att kissa i och jag var så kissnödig att jag knappt kunde röra mig.
Kom på en till sak...Jag har även kissat i en väntkur på tågstationen.
Det var vinter och tågen gick enligt vintertabell (vilket jag hade glömt bort) Ja, tåget kom alltså ca 1.5 timme senare än beräknat. Jag vart sådär jävligt kissnödig igen. Kissade alltså i kuren.
Och så var det snö ute så det syntes rätt väl.
Pinsamt.
usch, jag var ute en gång, detta var när jag bodde i London och på vägen hem skulle jag möte upp en kompis som skulle sova hos mig och jag väntade vid en tunnelbana/busskur och just det området är ganska stort och mycket folk och jag var tvungen att kissa. jag gick bort och satte mig iaf liite i skymundan men när jag kissade blev jag bajsnödig oxå så jag bajsade mitt i centrala London utan att torka mig! jag ville bara att kompisen skulle komma så jag kunde gå hem och torka mig..usch.
En gång när jag var på fest så fanns det inget toapapper,,, torkade mig med en badhandduk som hängde lägligt på väggen... Fråga mig inte varför, hehehe...
Nåt av det pinsammaste som hänt mig var när jag och min syster semestrade i Thailand. Så gick vi och åt på en restaurang och jag blev rejält dålig i magen efter maten (som lätt händer utomlands) och jag fick springa in på deras toalett och diarrea.
När jag sedan skulle spola så svämmade toalettjävlen över istället och det bruna bajsvattnet hamnade både på golvet och fyllde hela toaletten ända upp till bredden...
Feg som jag var så betalade jag fort som fan våran mat och formligen SLET med min syster ut! Pinsammast var nog dessutom att vi var deras enda två kunder så det var inte så svårt för restaurangpersonalen att lista ut vem den skyldiga var!
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!