• Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
  • Quiet thoughts
    Missäy skrev 2009-06-05 21:34:07 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-06-05 21:22:06 följande: Mmmysigt! Hoppas han inte var alltför gammel när han gjorde detta?
    Tja han är alltså omkring 33-35 kanske.
    Han måste ha varit runt 20 då, för jag var en 16 då jag hörde det, vet vem han är personligen med å han är känd för att vara äcklig på fyllan främst
  • Missäy

Quiet thoughts skrev 2009-06-05 21:35:13 följande:

Tja han är alltså omkring 33-35 kanske.Han måste ha varit runt 20 då, för jag var en 16 då jag hörde det, vet vem han är personligen med å han är känd för att vara äcklig på fyllan främst
    Hahah fyfan ja ja där ser man =)
  • Billy och Jag

Jag var hemma hos en kille som var otrogen mot sin tjej med mig, och jag sov alltså över hos honom i deras säng. Jag var tokförkyld och ville inte springa och snyta mig så jag torkade av snoret på täcket.. haha.. Tänkte inte på det då, men hon lär ju ha undrat! Jag var bara 15.

Sen så sket jag i kattlådan på skojj också.. Min sambo trodde att katten varit dålig i magen så han plockade bort det.. Jag skrattade gott sen när han berättat det...

• gosmamman

Sambon tog mig mot diskbänken hos min bästa väninnan, vi hade alla varit på stan och vi kom hem före dom och då tog vi oss en liten snabbis.

• Quiet thoughts
    Missäy skrev 2009-06-05 21:37:09 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-06-05 21:35:13 följande: Hahah fyfan ja ja där ser man =)
    Ja han måste nog varit rätt gammal eftersom jag fick veta det i mitten av mina tonår.
    En gång åkte jag hem breved honom i baksätet och han satt o ojade sig. Å jag mår illa.
    Jag försökte göra mig hemskt liten och ihoptryckt för att undvika analkande spyor,men han höll dom inne

Däremot så var jag chaufför en gång i egen bil, och skjutsade hem en kompis, han satt i baksätet. Och på min sida så gick dörren inte att öppna vill jag minnas och där bak kärvade sätet åt andra passagerarsidan, så klart började killen må illa. Mitt i en rondell. Med mycket möda fick vi upp dörren. Och han satt med händerna kupade om mun, fumlar sig ur bilen och ned för rondellens brant, flaxandes med armarna i fyllan o villan, medans han spyr hahaha.

Han bad om att få gå hem, men vi vi plockade upp han halvvägs o körde hem honom.

Han fick sitta fram.

Efter det satt han alltid fram. Han skulle bjuda på korv en gång då vi kom hem till han o hans exsambo. Ja inte sådan korv nu då även om han var smålurig i blicken
    Jag avböjde deras gamla grillkorv som låg framme.
    Däremot berättade just denna kille att en kompis kom på besök dit en gång, hon skulle hälsa på hans sambo, men sambon var ej hemma. Själv spelade han dator och kompisen var i köket, då han hörde underliga ljud därin ifrån, när han går dit för att titta står hon å spyr på väggen.Sen far hon hem utan att städa
  • JohannaOMikael
    Anonym (Bajslisa igen :)) skrev 2009-06-04 13:58:13 följande:
    Jo jo joooo! Jag kom på en annan sak som vart jävligt pinsamt som hände för längesen! Det var jag som hade sex och som sket ner oss samtidigt.. Äckliga jag!! Iallafall, denna gången hände en annan sak på jobbet jag jobbade på då. Usch, jag skrattar redan nu när jag ska skriva det, men då var det inte lika roligt förstås. ha ha ha! Jag satt på toa, en trång. Inte lite trång, utan en sådan där trång toa som man får backa in för att kunna sätta sig ner i toan. Jag hade mens och hade lagt min handväska vid dörren, en liten bit ifrån där jag satt alltså. Jag drog ut tampongen och skulle hämta den nya, samtidigt som jag kissade en rejäl stråle, vart ordentligt nödig när jag satte mig. Ja, det var ju bara en liten bit fram tyckte jag, att luta sig. Men på nåt sätt tappade jag balansen, föll framåt utan att hinna att ta emot mig med armarna. Jag trillade rätt in i dörren med tampongen tryckt mot tröjan, samtidigt som jag pissade typ överallt med min megastråle! Jag for ju rätt in i dörren, slog upp läppen med tänderna, pissade ner mig och tro't eller ej! Dörren var olåst, så den for upp den med! Så där låg jag. Med byxorna nere vid knäna, tampongen upptryckt på tröjan, nedpissad och nerblodad pga att jag skadade ansiktet då det trycktes mot dörren i farten! Fatta att det var en av mina pinsammaste stunder i livet!! Jag självdog en stund, på riktigt! Men å andra sidan, det krävs nästan att det ska vara jag för att sådant här ska inträffa.. Jag slutade ganska fort på det jobbet efter detta.
    hahahaha, gud vad kul!!! jag skrattar ihjäl mig..haha. ni är inte kloka
    ♥ Heidis mamma ♥ 4 Nov- 2008
  • Syrenia

Jag och min kille skulle ha sex, men jag ahde mens och en tampong... så vi släppte den bakom sänggaveln så länge för att slippa se den liksom, sen glömde vi den och när mamma dammsög kom den fram. Jag fick lite skäll.....
    En annan gång (nyligen) fick jag mens när jag var ute, köpte tamponger och gick hem till min svåger som bor nära. Där lånade jag toan, sedan fikade vi och satt en lång stund och pratade. Så skulle jag dra och jag tänkte byta tampong igen liksom, för att vara säker hela vägen hem.. men tampongen gick inte in ordentligt så jag slängde den och tog en ny. Jag kissade alltså inte utan bara kastade tampongerna. Sen tvättade jag händerna och allt, gick ut.. svågern gick på toa och då.. BAM! Fan.. jag spolade inte....kom jag på.
    Så svågern som är en yngre singelkille och inte alls van med OB etc i sin toa kom in, lyfte locket och stirrade ned på 2 halvblodiga tamponger som flöt runt där....

När ha kom ut såg han helt normal ut men jag kände mig (Seinfeld) tvungen att förklara varför det var 2 stycken och inte bara en och skämdes så jävligt för att jag glömt spola... ja fy fan...
    Han bara.."Vi låtsas som att det inte har hänt"

haha...
    usch...
    och vi har inte pratat om det igen heller.. haha.

• Bam
    lollisen skrev 2009-06-05 11:42:00 följande:
    Jag kan berätta nåt om en annan, en gammak polare till mitt X. Riktigt pinsamt. *ler redan nu*Min dåvarande pojkvän hade 20-årsfest och massa människor var där och de allra flesta var ordentligt fulla. Jag behövde gå på toan och märkte snart att den var upptagen väldigt länge, så jag blev orolig att det hänt nåt. Att någon skulle råkat illa ut eller så, så jag lirkade upp låset. Därinne stod en kille och försökte få loss ett stopp i toaletten och han var snoooorfull, så han ragglade och stapplade hejdlöst. Väldigt snart kände jag en väldig odör, som en vägg som överrumplade mig och jag nästan kräktes. Tänkte att han skitit illa och att jag får hjälpa honom innan han bryter sönder toastolen i sitt frenetiska arbete i att få loss stoppet.Då ser jag att handfatet var otroligt smutsigt, han sitter utan byxor och kalsonger, handduschen är kladdig och vatten är överallt! Jag tillkallar två andra grabbar som tar undan killen som arbetar hårt på toaletten. Vi är alla snorfulla, så vi reagerar inte så mycket till en början. Stoppet berodde på att killen skitit ner sig då han kräktes i ett annat rum, han fick panik då han insåg detta faktum, spolade ner kalsongerna (som orsakat ett rejält stopp), försökt spola sig ren med handduschen samtidigt som han ragglat runt inne på toan och kletat ner i stort sett allt med sin skit. Byxorna ligger på golvet, dyngsura och nedbajsade.... Jag tyckte nästan synd om honom. Ja, varför tyckte jag _nästan_ synd om killen i fråga då? Är jag helt hjärtlös? Vem som helst skulle ju känt medlidande med den stackars grabben!!? Jo, han var nämligen den där killen i gänget som alltid var först om att kommentera alla andras brister eller misstag, ja ni vet den där killen i gänget som alla hat/älskar då han kan bete sig som en riktig skitstövel allt som oftast, men som kommer undan med det även om man blir måttligt irriterad över respektlösheten i hans beteende. Ja, det var just HAN som råkat ut för detta pinibla dilemma och som han gjorde allt i sin makt för att kunna hejda att det kom ut i offentligheten bland de andra festdeltagarna... MEN, det kom ut. Jag var snäll mot honom och hämtade byxor och behandlade honom hela tiden med respekt (även om jag fnissade inombords och tyckte att det drabbade HELT RÄTT person ) han var tyst som en mus, vilket jag aldrig åskådat tidigare. Han tog tacksamt emot hjälpen och smög sedan runt i huset nästan obemärkt, han som alltid krävde att få stå i centrum annars.. Jag kan fortfarande dra på smilebanden av denna incident, då det blev så olyckligt för honom i sin desperation och fyllakombo, allt som kunde gå fel för honom i just den situationen, gick jävligt fel och alla fick ta del av den! Snacka om förnedring till max! Han blev iallafall en mer ödmjuk kille efter detta, som jag upplevde det ett tag.
    Jag e mest nyfiken på vem som städade efter det där äcklet..
    Jag dansar aldrig nykter!
  • blingblingdeluxe

Jag spydde på min kompis över hela hennes väst som hon forfarande använder och den är otvättat, mer äckligt av henne kanske...detta är fleera år sedan..

lånat folks rakhyvlar i ren panik. (när jag upptäckt att jag glömt raka mig, samt lånat deo)
    och kanske en rouge

spytt över min kompis mamma köksbord. Rakt ut bara. FULLT.
    Där satt hennes mamma och syskon dagen efter och mumsade på en smörgås..
    Runt bordet satt 4 st pers och glodde när jag spydde också.

• Miss Daisy

Andra gången jag träffade min svärföräldrar och första gången jag träffade min sambos styvbröder med fruar så råkade jag rapa en sån där urkraftsrap ända nedifrån magen. Jag var mätt och satt i solen och drack öl och den bara kom utan att det gick att stoppa den. Det värsta var att alla skrattade och retade mig och det ända jag fick ur mig var att det var min sambos fel (han satt på andra sidan bordet). Hur det blev hans fel vet jag inte riktigt men redan då i början av vårt förhållande så satte jag ribban: när nånting går fel så är det hans fel.

Sen har jag kräkts ner en killes golv en gång. Han var jättegullig och ledde mig till sängen och torkade upp. Sen sov han på soffan.

Jag har också spytt ner en killes handfat på en fest. Det tror jag bara att jag sköljde ner och om jag inte minns fel så blev det stop.

Jag har också bajsat på mig i min mammas hiss en gång, men det var bara min sambo, min äldsta son, och min mamma som märkte det så det gjorde inte så mkt.

Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?