Inlägg från: Syrenia |Visa alla inlägg
  • Syrenia

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Jag och min kille skulle ha sex, men jag ahde mens och en tampong... så vi släppte den bakom sänggaveln så länge för att slippa se den liksom, sen glömde vi den och när mamma dammsög kom den fram. Jag fick lite skäll.....
    En annan gång (nyligen) fick jag mens när jag var ute, köpte tamponger och gick hem till min svåger som bor nära. Där lånade jag toan, sedan fikade vi och satt en lång stund och pratade. Så skulle jag dra och jag tänkte byta tampong igen liksom, för att vara säker hela vägen hem.. men tampongen gick inte in ordentligt så jag slängde den och tog en ny. Jag kissade alltså inte utan bara kastade tampongerna. Sen tvättade jag händerna och allt, gick ut.. svågern gick på toa och då.. BAM! Fan.. jag spolade inte....kom jag på.
    Så svågern som är en yngre singelkille och inte alls van med OB etc i sin toa kom in, lyfte locket och stirrade ned på 2 halvblodiga tamponger som flöt runt där....

När ha kom ut såg han helt normal ut men jag kände mig (Seinfeld) tvungen att förklara varför det var 2 stycken och inte bara en och skämdes så jävligt för att jag glömt spola... ja fy fan...
    Han bara.."Vi låtsas som att det inte har hänt"

haha...
    usch...
    och vi har inte pratat om det igen heller.. haha.

Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?