Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
Hahahaha.. jag kissar nästan på mig av skratt. Folk är verkligen helt psycho.. även jag!
För ett par veckor sedan så var jag och sambon på affären. Tyckte att det luktade skit vart jag än gick. Kollade under skorna utifall jag trampat i hundbajs.. Men nej.. inget bajs. Luktade till och med i mina armhålor.. men nej, inte därifrån heller.
Kollade på vagnens hjul ifall det var skit på dem, men icke. Till slut frågade jag sambon ifall han hade fjärtat men inte det heller. Vid det här laget stod vi vid kassorna, så jag bad honom kolla sina skor. Men han ville inte, ifall det nu var så att han hade bajs under skorna.
Alla, t o m kassörskorna, rynkar på näsan... Det fullkomligen STINKER magsjukebajs i hela affären.
Då ser jag vad det är! En tant står borta vid bänkarna och rotar i sin rullväska (kommer inte på vad det heter) och torkar febrilt bort något.. Hon har skitit ner sig fullständigt. Det ligger stora kluttar på golvet.. från kassorna bort till henne.. Har väl antagligen ramlat ner från hennes byxor. Hon ser helt obekymrad ut, och fortsätter torka. Hämtar fryspåsar och lägger ner bajspapper i påsarna..
WTF!! I det läget skulle man väl fort som f*n avlägsna sig från affären?! Och aldrig mer återkomma.
Jag har iallafall bytt affär.. blev smått illamående varje gång jag klev in där, så jag klarar inte av att handla där något mer.
Nu handlade det visserligen inte om mig, så sorry om det blev way too much O.T..
tack gode gud för den här tråden.
amen
/mig och sambo
Men stackars tant
anna klara skrev 2009-06-04 14:46:11 följande:
Kissade på mig lite i en killes säng under sex, det var under min okristliga tid hos ett ons. Jag hoppades att han skulle tro det var en fontänorgasm så jag sov på fläcken hela natten och sprang hem tidig morgon.
Sedan har jag (åh varför kan man inte vara anonym) skitit på jobbet och kastat papper i menssopkorgen. Inte första svängarna utan mot slutet. Var rädd att det skulle bli stopp och ville inte spola 2ggr efter varandra för då skulle de som var utanför fatta att jag sket. Jag vet, skit(ha ha)löjligt.
på tal om bajs... jag o sambon var på ÖB för ett tag sen och jag kände det luktade bajs.. till saken hör att vi hade haft lite fiskrig i bilen så jag tittade lite snett på sambon men han rullade iväg (sitter i rullstol) och lukten var kvar... tittar ned och dääär mitt framför mig ligger en bajshög.. helt seriöst, mitt på butiksgolvet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Undrar hur det gick till liksom.. nu såg det iofs ut som om det kunde varit ett barn, för det var itne så stort så att säga.. men ändå liksom.. uuuurk
Jag satt och funderade en lång stund och tänkte att jag har nog inte gjort något äckligt. Så kom jag att tänka på en sak som hände under min lekskoletid.
Jag var hemma hos en kompis och skulle sova över. Hennes föräldrar var för tillfället inte hemma (eller inte i närheten i vilket fall). På bänken hade de en låg fin tårta stående. Min kompis frågade om jag ville ha och jag svarade glatt ja. Hon skar upp en bit som jag fick direkt i handen. Snabbt stoppade jag in tårtan i munnen och uuuu vad äcklig den var. Som en reflex kom stora bitar ur min mun och landade på tårtan. Oj vad pinsamt. Min kompis fixade till så det inte skulle märkas och jag började gråta.