• Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
  • Thaleya

Anonym (NASTY LOVE) skrev 2009-06-04 15:26:01 följande:

Alltså några av er är ju idioter. Vaddå tror inte på historierna? vad tror ni att vi lever i för värld igentligen? Barn våldtas och kidnappas. Barn hålls ifångatagna i källare i över 20 år av sina egna föräldrar. Kvinnor mördas dagligen av sina män på dem mest hemskaste sätten. Och NI tror inte att nån spottat i en kondom för att förstöra nåns förhållande? eller att någon sugit in sig sina flytningar? KOM IGEN FÖR FAN vi lever i en sjuk värld om ni inte visste det, och det som skrivs här är ingenting jämfört med andra sjuka grejer som sker världen om. Det är ju bara lite spya, bajs och blod. Varför sitter ni ens här kärringar för att sedan klaga på folks historier och upplevelser? Gå tillbaka till mat & bak gruppen istället. MORALKÄRRINGAR! Här kommer iaf en del av mina sköna händelser har så jävla många. Spydde en gång i en SKIT SNYGG KILLES (som jag var på G med) tvättkorg för att dämpa ljudet av spyan. Torkat mig på miljon tals handdukar hos folk samt deras kläder. Har kissat på deras toa kanter och golv ( fyllan såklart) Har en gång på fyllan lånat en tjejkompis dildo då jag var ensam hemma hos henne och kännde mej kåt. Hade dock kondom på. Har bajsat i skogen utan att torkat mig. Har torkat boendes handfat med personalhandukar när jag inte orkat hämta en annan trasa. (Jobbar inom vården) Min kompis brukar runka av sin hund flera ggr i veckan. Jag brukar sitta och asgarva åt när han kommer då han ser ut som en ful gubbe som kommer. (Han blir lugnare av att få tömma testosteronet) Förra året var jag på fest hos en fd väninna och hennes dåvarande kille. Vi söp oss redlöst fulla och det var värsta draget. Slutade med att vi hade trekant. Och jag blev gravid och för 3 månader sen födde jag vårat tro det eller ej KÄRLEKS barn. Kärleken kan vara äcklig ibland...och förutsägbar. Men vi älskar varann och ligger och beundrar våran bebis dag in och dag ut medans min fd tjejkompis drar sig själv i håret. Men hallå? Blev ju inte gravid bakom hennes rygg utan hon var med:) Vi (jag och sambon) brukar skoja om att hon är andra mamman. Jag är så otroligt glad och evigt tacksam att hon bjöd hem mig den kvällen. Kvällen då hela mitt liv fick en helt ny mening:) Men det är ju självklart inte hon..
    Det där med hunden var bra äckligt och även tjejerna som suger i sina egna torkade flytningar.

Och det där mer din och din tjejkompis kille förstår jag inte. Var hon och han tillsammans och sen låg ni alla tre med varandra och du blev gravid och därefter gick han över till dig? Stackar din kompis, jag hoppas ni har pratat med henne lugnt.
  • Mieria
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-04 15:36:44 följande:
    *ligger på golvet och garvar byxorna av mig*
    Men hahaha :´)
  • beadis
    Queen70 skrev 2009-06-04 00:17:53 följande:
    Håller ihop?? Då smattrar det ju mer..Tricket är att dra isär skinkorna, som jag gjorde i badrocken...så kommer det mer som en lång kraftig utandning AHAHHHH Liksom...
    du är ju fan asrolig
  • beadis
    papercut skrev 2009-06-04 00:27:21 följande:
    Jag har smakat på mitt eget bajs, är det äckligt?
    ne..fy fan..där går väl ändå gränsen ...yak..
  • Thaleya

Bajslisa var askul :)

Haha jag hade det extremt pinigt när jag var i Ryssland som 15-åring och bodde hos en rysk familj i ett utbyte, deras dotter bodde hos mig senare. Iaf så var det ju ändå ryssar jag bodde hos så kvällen innan natten jag skulle hem så ordnade de en liten fest och vi åt tårta och drack och sen gick vi ut på en klubb. Jag mamman och pappan satt och festade lite och vi shottade TRE! vodka flaskor och drack en vinflaska innan jag gick upp på dansgolvet och sen var allt svart. Vaknade upp i sängen hemma hos dem flera timmar senare och låg med nya underkläder, någon av dem hade alltså duschat mig. Jag klev upp och skulle gå till den ryska skolan, satte mig i bilen och såg att de tvättat bilen invändigt - vilket måste ha inneburit att jag spytt ner den. Ingen av dem kunde någon engelska och jag försökte på knagglig ryska be om ursäkt.

Jag kom iaf till skolan och var tvungen att medverka i en tyska lektion som jag somnade på. Gick sedan ner till lunchen med ryska och svenska elever och jag spyr ner hela bordet. Skolans rektor ringer ambulans och jag blir undersökt och de tror att jag fått någon hemsk magbacill. Jag försöker komma i kontakt med min svenska lärare så att vi kan reda ut det här, då det är tal om att de ska lämna mig på sjukhus i ryssland och skjuta upp min hemresa. Iaf så får jag tag i honom och förklarar att jag bara är extremt full fortfarande. Min lärare kallar mig dumbom och hittar på någon ursäkt.

Det var mitt fullaste fylla någonsin, jag var full två dagar efteråt och bakis i evigheter.

• Anonym (hehe)

HAHAHA,,, ooohh, min mage!!
    Det här var fan den roligaste tråd jag läst! Sitter här och gråter av skratt!

Tack för att ni förgyller tråkiga regniga dagar med era pinsamma historier. Tänkte skriva om en händelse här, men efter att ha läst era är min inget att komma med längre ;)

*skrattar vidare*

• Anonym (NASTY LOVE)

Det har ju inte varit enkelt kan jag säga. Det krävs mycket tålamod och förståelse. Men vi såg liksom ingen annan lösning. Hur hade det varit om jag hade fött våran dotter och dem fortfarande varit tillsammans? Och så har vi barn ihop, och hon är min tjejkompis och hans ska ha umgänge med sin dotter som är bådas första barn!? Det hade aldrig funkat någonstans. Och både jag och han ville att våran dotter ska växa upp med sina båda föräldrar. Och vi har ju alltid varit atraherade av varandra. Men aldrig gjort något med varandra tills vänninnan gav tillåtelse, eller hon bjöd in snarare. Nu är lillan 3 månader och vi blir bara kärare och kärare för varje dag så det var ju MENINGEN liksom.

• beadis
    Takex skrev 2009-06-04 04:50:45 följande:
    Jag tror den har faller bast in under det ar

!
    hahhahahaha hick hahaha.....
  • Anonym (Im)

Anonym (NASTY LOVE) skrev 2009-06-04 15:26:01 följande:

Alltså några av er är ju idioter. Vaddå tror inte på historierna? vad tror ni att vi lever i för värld igentligen? Barn våldtas och kidnappas. Barn hålls ifångatagna i källare i över 20 år av sina egna föräldrar. Kvinnor mördas dagligen av sina män på dem mest hemskaste sätten. Och NI tror inte att nån spottat i en kondom för att förstöra nåns förhållande? eller att någon sugit in sig sina flytningar? KOM IGEN FÖR FAN vi lever i en sjuk värld om ni inte visste det, och det som skrivs här är ingenting jämfört med andra sjuka grejer som sker världen om. Det är ju bara lite spya, bajs och blod. Varför sitter ni ens här kärringar för att sedan klaga på folks historier och upplevelser? Gå tillbaka till mat & bak gruppen istället. MORALKÄRRINGAR! Här kommer iaf en del av mina sköna händelser har så jävla många. Spydde en gång i en SKIT SNYGG KILLES (som jag var på G med) tvättkorg för att dämpa ljudet av spyan. Torkat mig på miljon tals handdukar hos folk samt deras kläder. Har kissat på deras toa kanter och golv ( fyllan såklart) Har en gång på fyllan lånat en tjejkompis dildo då jag var ensam hemma hos henne och kännde mej kåt. Hade dock kondom på. Har bajsat i skogen utan att torkat mig. Har torkat boendes handfat med personalhandukar när jag inte orkat hämta en annan trasa. (Jobbar inom vården) Min kompis brukar runka av sin hund flera ggr i veckan. Jag brukar sitta och asgarva åt när han kommer då han ser ut som en ful gubbe som kommer. (Han blir lugnare av att få tömma testosteronet) Förra året var jag på fest hos en fd väninna och hennes dåvarande kille. Vi söp oss redlöst fulla och det var värsta draget. Slutade med att vi hade trekant. Och jag blev gravid och för 3 månader sen födde jag vårat tro det eller ej KÄRLEKS barn. Kärleken kan vara äcklig ibland...och förutsägbar. Men vi älskar varann och ligger och beundrar våran bebis dag in och dag ut medans min fd tjejkompis drar sig själv i håret. Men hallå? Blev ju inte gravid bakom hennes rygg utan hon var med:) Vi (jag och sambon) brukar skoja om att hon är andra mamman. Jag är så otroligt glad och evigt tacksam att hon bjöd hem mig den kvällen. Kvällen då hela mitt liv fick en helt ny mening:) Men det är ju självklart inte hon..
    Rekomendera en kastrering utav hunden.
  • sasssyy

Anonym (Im) skrev 2009-06-04 16:10:04 följande:

Anonym (NASTY LOVE) skrev 2009-06-04 15:26:01 följande: Rekomendera en kastrering utav hunden.
    och kanske även av pojkvännen för att undvika att han gör nästa kompis med barn också....
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?