Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
Anonym (NASTY LOVE) skrev 2009-06-04 15:26:01 följande:
Bajslisa var askul :)
Haha jag hade det extremt pinigt när jag var i Ryssland som 15-åring och bodde hos en rysk familj i ett utbyte, deras dotter bodde hos mig senare. Iaf så var det ju ändå ryssar jag bodde hos så kvällen innan natten jag skulle hem så ordnade de en liten fest och vi åt tårta och drack och sen gick vi ut på en klubb. Jag mamman och pappan satt och festade lite och vi shottade TRE! vodka flaskor och drack en vinflaska innan jag gick upp på dansgolvet och sen var allt svart. Vaknade upp i sängen hemma hos dem flera timmar senare och låg med nya underkläder, någon av dem hade alltså duschat mig. Jag klev upp och skulle gå till den ryska skolan, satte mig i bilen och såg att de tvättat bilen invändigt - vilket måste ha inneburit att jag spytt ner den. Ingen av dem kunde någon engelska och jag försökte på knagglig ryska be om ursäkt.
Jag kom iaf till skolan och var tvungen att medverka i en tyska lektion som jag somnade på. Gick sedan ner till lunchen med ryska och svenska elever och jag spyr ner hela bordet. Skolans rektor ringer ambulans och jag blir undersökt och de tror att jag fått någon hemsk magbacill. Jag försöker komma i kontakt med min svenska lärare så att vi kan reda ut det här, då det är tal om att de ska lämna mig på sjukhus i ryssland och skjuta upp min hemresa. Iaf så får jag tag i honom och förklarar att jag bara är extremt full fortfarande. Min lärare kallar mig dumbom och hittar på någon ursäkt.
Det var mitt fullaste fylla någonsin, jag var full två dagar efteråt och bakis i evigheter.
HAHAHA,,, ooohh, min mage!!
Det här var fan den roligaste tråd jag läst! Sitter här och gråter av skratt!
Tack för att ni förgyller tråkiga regniga dagar med era pinsamma historier. Tänkte skriva om en händelse här, men efter att ha läst era är min inget att komma med längre ;)
*skrattar vidare*
Det har ju inte varit enkelt kan jag säga. Det krävs mycket tålamod och förståelse. Men vi såg liksom ingen annan lösning. Hur hade det varit om jag hade fött våran dotter och dem fortfarande varit tillsammans? Och så har vi barn ihop, och hon är min tjejkompis och hans ska ha umgänge med sin dotter som är bådas första barn!? Det hade aldrig funkat någonstans. Och både jag och han ville att våran dotter ska växa upp med sina båda föräldrar. Och vi har ju alltid varit atraherade av varandra. Men aldrig gjort något med varandra tills vänninnan gav tillåtelse, eller hon bjöd in snarare. Nu är lillan 3 månader och vi blir bara kärare och kärare för varje dag så det var ju MENINGEN liksom.
Anonym (NASTY LOVE) skrev 2009-06-04 15:26:01 följande:
Anonym (Im) skrev 2009-06-04 16:10:04 följande: