• Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
  • Anonym (urk)

Anonym (Jag med) skrev 2009-06-04 04:39:34 följande:

Rolig tråd! Själv har jag grävt ner några mensbindor i rabatten hos ett äldre par, hittade ingenstans att slänga den, och va ung och dum - skämdes över att jag hade mens.Sen har jag bajsat på mej ett antal gånger, då jag varit lös i magen och trott det bara varit en liten fis, men icke. En gång bajsade jag på mej p cykelsadeln, och det va en med små hål i och skumgummi, tog tid att tvätta rent den sen... Hmm... Jag har även kissat ner toagolvet hos en granne då jag va liten. Skämdes som tusan efteråt och tror aldrig jag någonsin sprungit hem så fort - fullkomligt flööög över häckarna och gatorna!! Jag har också spytt ner sovrumsgolvet hos en kompis när jag hade magsjuka, hann inte till toaletten i tid... Sen har jag dessutom smetat in min förste pojkväns sperma i en dagbok, och tejpat fast några av hans könshår bredvid... Sperman tog jag från en kondom vi använt och när den torkade blev papperet helt buckligt. Jag va väääldigt kär i honom! Sen brukade jag även med min saliv blöta upp och suga i mej mina torkade flytningar från mina trosor då jag va i början av tonåren. Det började med att jag skämdes vid tanken på att mamma skulle se flytningarna i mina trosor då hon tvättade, och då kom jag på denna "brighta" ide! Sen la jag trosorna på press-tork mellan dynorna i bäddsoffan i mitt rum... Najs va?! Kommer säkert på mer framöver - det här va bara det första som poppade upp... Känns lite härligt att "bikta" sej på detta sätt iaf!!
    Du kunde inte tvättat upp dem för hand istället??Urk
  • Anonym (urk)

Jag vågar inte bjuda hem folk efter att ha läst här......är folk verkligen så här snuskiga???

• Wild And Crazy

Anonym (urk) skrev 2009-06-04 11:06:55 följande:

Jag vågar inte bjuda hem folk efter att ha läst här......är folk verkligen så här snuskiga???
    Sitter här med stora ögon och tänker detsamma!
    Vi som ska ha fest här imorrn med några som vi inte träffat förut :O
  • Anonym (bekänna sanning)
    Queen70 skrev 2009-06-04 10:58:24 följande:
    Att äta snor i vuxen ålder borde vara belagt med dödsstraff.Anonym (bekänna sanning) skrev 2009-06-04 10:14:55 följande:
    torris!
  • Thaleya

Ne fy fan nu börjar denna tråd bli fööör äcklig, jag hoppas för guds skull att inlägget om flytningarna i trosorna inte stämmer.

• Missundies

Vad skönt att höra att fler kör med samma paniklösningar som en själv, man känner sig alltid som den enda människan i världen när man gör vissa saker, men det är man alltså inte. *känner mig lite lättare*

• vadskajaghetadå
    EricaEkerå skrev 2009-06-04 11:08:25 följande:
    Anonym (urk) skrev 2009-06-04 11:06:55 följande: Sitter här med stora ögon och tänker detsamma! Vi som ska ha fest här imorrn med några som vi inte träffat förut :O
    Näää!! stackare...
  • vadskajaghetadå
    Anonym (bekänna sanning) skrev 2009-06-04 10:14:55 följande:
    Jag har i brist på toa kissat på golvet under eller på mattor. När en toa var trasig o man inte kunde spola i den kastade jag in en bajskorv under duschen istället. Jag har kletat snor på handdukar. Jag har torkat mig i nederkanten på min tröja eller tröjärmen när jag kissat ute utan toapapper. Jag och min man har omedvetet delat på samma tandborste i två månader utan att märka det.... Båda trodde att den andra hade någon annan tandborste. En gång när jag var på läger kunde jag inte duscha på nästan en vecka och när jag kom hem låg håret i fettkokor och hela stjärtskåran hade svett/irriterad hud/någon skum vätska i sig. Inte så fräscht. Jag har fått fontänorgasmer på golvet och inte torkat upp utan bara gnidit in det lite grann. Jag petar i näsan och äter mitt snor fortfarande. Jag pillar mig gärna därnere medan jag sitter o tittar på teve (inte onanerar alltså) och sedan tvättar jag nästan aldrig händerna.
    Neeej vad SÄGER du människa{#lang_emotions_sealed}
    jag ska ska käka frukost nu!!?
  • Anonym (inte lika äcklig)

Fan jag mår riktigt illa när jag läser vad en del av er gjort och gör. Hoppas även jag att allt inte är riktigt sant.. Är ju skitäckligt att torka snor på andras handdukar o äta sina egna flytningar. BLÄÄ

Själv har jag inte så mycket att komma med, mer än att när jag var 15 så var jag tillsammans med en kille, vi skulle sexa till det lite i hans soffa som han hade i sitt rum. Jag hade trosskydd på mig som jag lite snyggt gömde på golvet, och som givetvis glömdes bort.

Några dagar senare hade hans mamma bett honom ta bort trosskyddet som låg på golvet. Jag skämdes ihjäl när han berättade det.

Sen har jag med varit med om att det blivit stopp i toan när jag var hemma hos en kille. Jag är så rädd för att det ska plumsa, så jag lägger alltid en massa plumspapper. Inte så bra alla gånger... jag var inne på toan i över en timme och försökte få bort skiten med toaborsten. Jag minns inte rikigt hur jag lyckades få bort allt, men han undrade vad jag höll på med där inne så länge.

• Anonym (mensfia)

På högstadiet var jag på fest hos en granne till min lärare. När jag och min kompis skulle kissa satte vi oss en bit in på lärarens tomt, sen drog vi ur våra tamponger och svingade in dom på hans uteplats. Fy vad sjukt, jag hade dött om jag hittat nåt sånt! Dessutom var han bekant med min pappa.

Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?