Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
Anonym (Jag med) skrev 2009-06-04 04:39:34 följande:
Jag vågar inte bjuda hem folk efter att ha läst här......är folk verkligen så här snuskiga???
Anonym (urk) skrev 2009-06-04 11:06:55 följande:
Ne fy fan nu börjar denna tråd bli fööör äcklig, jag hoppas för guds skull att inlägget om flytningarna i trosorna inte stämmer.
Vad skönt att höra att fler kör med samma paniklösningar som en själv, man känner sig alltid som den enda människan i världen när man gör vissa saker, men det är man alltså inte. *känner mig lite lättare*
Fan jag mår riktigt illa när jag läser vad en del av er gjort och gör. Hoppas även jag att allt inte är riktigt sant.. Är ju skitäckligt att torka snor på andras handdukar o äta sina egna flytningar. BLÄÄ
Själv har jag inte så mycket att komma med, mer än att när jag var 15 så var jag tillsammans med en kille, vi skulle sexa till det lite i hans soffa som han hade i sitt rum. Jag hade trosskydd på mig som jag lite snyggt gömde på golvet, och som givetvis glömdes bort.
Några dagar senare hade hans mamma bett honom ta bort trosskyddet som låg på golvet. Jag skämdes ihjäl när han berättade det.
Sen har jag med varit med om att det blivit stopp i toan när jag var hemma hos en kille. Jag är så rädd för att det ska plumsa, så jag lägger alltid en massa plumspapper. Inte så bra alla gånger... jag var inne på toan i över en timme och försökte få bort skiten med toaborsten. Jag minns inte rikigt hur jag lyckades få bort allt, men han undrade vad jag höll på med där inne så länge.
På högstadiet var jag på fest hos en granne till min lärare. När jag och min kompis skulle kissa satte vi oss en bit in på lärarens tomt, sen drog vi ur våra tamponger och svingade in dom på hans uteplats. Fy vad sjukt, jag hade dött om jag hittat nåt sånt! Dessutom var han bekant med min pappa.