Inlägg från: Anonym (bekänna sanning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bekänna sanning)

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Jag har i brist på toa kissat på golvet under eller på mattor. När en toa var trasig o man inte kunde spola i den kastade jag in en bajskorv under duschen istället. Jag har kletat snor på handdukar. Jag har torkat mig i nederkanten på min tröja eller tröjärmen när jag kissat ute utan toapapper. Jag och min man har omedvetet delat på samma tandborste i två månader utan att märka det.... Båda trodde att den andra hade någon annan tandborste.

En gång när jag var på läger kunde jag inte duscha på nästan en vecka och när jag kom hem låg håret i fettkokor och hela stjärtskåran hade svett/irriterad hud/någon skum vätska i sig. Inte så fräscht.

Jag har fått fontänorgasmer på golvet och inte torkat upp utan bara gnidit in det lite grann. Jag petar i näsan och äter mitt snor fortfarande. Jag pillar mig gärna därnere medan jag sitter o tittar på teve (inte onanerar alltså) och sedan tvättar jag nästan aldrig händerna.

• Anonym (bekänna sanning)
    Queen70 skrev 2009-06-04 10:58:24 följande:
    Att äta snor i vuxen ålder borde vara belagt med dödsstraff.Anonym (bekänna sanning) skrev 2009-06-04 10:14:55 följande:
    torris!
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?