• Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
  • Anonym (ops)

Jag hade lånat min syster lägenhet och fått strikta order om att INTE ta hem några killar dit.

Dock så är det som 17-åring svårt att följa regler så dit kom min nuvarande pojkvän på besök med sex som följd.
    Jag tänkte att jag slänger kondomerna för då syns det ju inte att det har varit någon här, sagt och gjort.

Sen dagen efter när jag är i skolan kommer min syster svärmor på besök för att kolla att allt ser bra ut, och vad har min systers katter gjort då? Lekt med kondomerna (ska tilläggas att det inte bara var en kondom utan snarare 5-6 st) så de låg utspridda i hela lägenheten, med innehållet kvar i.. Så självklart fick min syster reda på det..

Pinit som f*n!

• Anonym (bekänna sanning)

Jag har i brist på toa kissat på golvet under eller på mattor. När en toa var trasig o man inte kunde spola i den kastade jag in en bajskorv under duschen istället. Jag har kletat snor på handdukar. Jag har torkat mig i nederkanten på min tröja eller tröjärmen när jag kissat ute utan toapapper. Jag och min man har omedvetet delat på samma tandborste i två månader utan att märka det.... Båda trodde att den andra hade någon annan tandborste.

En gång när jag var på läger kunde jag inte duscha på nästan en vecka och när jag kom hem låg håret i fettkokor och hela stjärtskåran hade svett/irriterad hud/någon skum vätska i sig. Inte så fräscht.

Jag har fått fontänorgasmer på golvet och inte torkat upp utan bara gnidit in det lite grann. Jag petar i näsan och äter mitt snor fortfarande. Jag pillar mig gärna därnere medan jag sitter o tittar på teve (inte onanerar alltså) och sedan tvättar jag nästan aldrig händerna.

• MrsCD

Anonym (bekänna sanning) skrev 2009-06-04 10:14:55 följande:

Jag har i brist på toa kissat på golvet under eller på mattor. När en toa var trasig o man inte kunde spola i den kastade jag in en bajskorv under duschen istället. Jag har kletat snor på handdukar. Jag har torkat mig i nederkanten på min tröja eller tröjärmen när jag kissat ute utan toapapper. Jag och min man har omedvetet delat på samma tandborste i två månader utan att märka det.... Båda trodde att den andra hade någon annan tandborste. En gång när jag var på läger kunde jag inte duscha på nästan en vecka och när jag kom hem låg håret i fettkokor och hela stjärtskåran hade svett/irriterad hud/någon skum vätska i sig. Inte så fräscht. Jag har fått fontänorgasmer på golvet och inte torkat upp utan bara gnidit in det lite grann. Jag petar i näsan och äter mitt snor fortfarande. Jag pillar mig gärna därnere medan jag sitter o tittar på teve (inte onanerar alltså) och sedan tvättar jag nästan aldrig händerna.
    Att dela tandborste har vi ocksa gjort, fast medvetet. Han brukar glomma ta med sin nar vi reser, sa da far man ju lana varandras innan man hinner ga ut och kopa. Tycker inte det ar sa farligt.

Jag brukar anvanda blad/gras nar jag har kissat ute, men oftast har jag med lite papper (som jag sen lagger lite lov over, det tar ju inte lang tid for naturen att bryta ned), ett tips istallet for att anvada trojan?
  • Anonym (Skäms..)

Oh my g....! hahaha... jag skrattar och äcklas!

Vilka sjukt äckliga saker ni gör/har gjort!

Blä. Suga på sina intorkade flyningar, äta snorkråkor, bajs och kiss.

Jag lägger till lite på listan, men kommer inte upp i samma snuskklass känner jag..

* Jag har blodat ner en hel säng hos en kompis när jag miste oskulden. Alltså det var värsta blodbadet, det blödde igenom bäddmadrassen och gjorde stora fläckar på sängbottnen.
    Jag höll på att dö av skam (och blodbrist.. ;) ) dagen efter.

* När mitt barn var 8-9 månader och kröp omkring naken efter badet, bajsade han små pluttar. När jag upptäckte det hade han munnen fullkletad...

*Bästa killkompisen hade oralsex med ett ons som satte sig på hans ansikte, morgonen efter upptäcker han att han är fullkletad med mensblod i hela ansiktet.

• Pimpnessa

hade besök av soc en gång och skulle visa mitt nymålade sovrum , samtidgit skulle jag ta fram kläder från gardaroben med henne bakom ryggen, och där helt synligt låg min MR rabbit...
    Vi bägge rodnade väldigt styggt....

• Suzy QX

Inte jag men mitt x, pinkade i min kattlåda när toan var upptagen av hans kompis..

• Nellie81

Ha ha ha!! Så sjuka ni är....
    Jag som hade så mkt att göra men kan inte slita mig från denna tråd........

En gång när jag var tonåring och asfull på en fest så fanns där inget toa-papper, så jag tog en puder-puff jag hittade i en sminklåda och torkade mig med, sån stor rund- puffig sak. Jag lade dock inte tillbaka den utan spolade ner den i toan. Så fick man pudrat rumpan också!

En gång när jag hade haft fest hittade jag en använd kondom i min tanborst-mugg....... Jag vet fortf. inte vems den var! Uuuuww.......

• Queen70

Inte knäpp, men väldigt torr

Mamma 35 skrev 2009-06-04 09:56:42 följande:

Anonym (Jag med) skrev 2009-06-04 04:39:34 följande:
    Tråden är inte ens rolig..är jag knäpp som tänker så eller?
  • Queen70

Haha..Kom på en sak som syrran min gjorde när vi var på semester i ett land där man inte fick spola ned papper. Då hennes skitar flöt som korkar så gick de inte att spola ned sista dagen vi skulle åka hem så vi tog då salladsbesticken från lådan och plockade upp skitarna å la i papperskorgen. Hoppas de som kom efter inte använde besticken. Vi var väääääldigt unga ska tilläggas.

Anonym ( ) skrev 2009-06-04 10:07:52 följande:

Jag bodde i kollektiv med 3 andra tejer ett tag. I början kände jag dem inte så bra, så man var ju så himla noga med att allt skulle vara fräscht och lukta gott. Så jag kom ihåg att första eller andra dagen vi bodde ihop, och jag behövde bajsa. Jag la en rejäl hög i toastolen. Problemet var bara att DET GICK INTE ATT SPOLA NER SKITEN!!! Jag försökte flera gånger utan resultat. Till slut tog jag toaborsten och försökte "dela" bajskorvarna för att det skulle gå lättare att spola ner dem, och då kom det ju massa skit på toaborsten som inte gick att få bort!Kan tillägga att jag var runt 19 år och inte så van vid hur man rengör saker.Men hur som helst så skämdes jag massor, fast det var aldrig nån som sa nåt.
  • Queen70

Att äta snor i vuxen ålder borde vara belagt med dödsstraff.

Anonym (bekänna sanning) skrev 2009-06-04 10:14:55 följande:

Jag har i brist på toa kissat på golvet under eller på mattor. När en toa var trasig o man inte kunde spola i den kastade jag in en bajskorv under duschen istället. Jag har kletat snor på handdukar. Jag har torkat mig i nederkanten på min tröja eller tröjärmen när jag kissat ute utan toapapper. Jag och min man har omedvetet delat på samma tandborste i två månader utan att märka det.... Båda trodde att den andra hade någon annan tandborste. En gång när jag var på läger kunde jag inte duscha på nästan en vecka och när jag kom hem låg håret i fettkokor och hela stjärtskåran hade svett/irriterad hud/någon skum vätska i sig. Inte så fräscht. Jag har fått fontänorgasmer på golvet och inte torkat upp utan bara gnidit in det lite grann. Jag petar i näsan och äter mitt snor fortfarande. Jag pillar mig gärna därnere medan jag sitter o tittar på teve (inte onanerar alltså) och sedan tvättar jag nästan aldrig händerna.
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?