Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
När jag var ung och dum kom jag hem på fyllan x antal gånger. Mina föräldrar var inte så glada.
En gång mådde jag riktigt illa redan i hissen. Skyndade mig in på toa men hann inte få upp locket.
Spydde ner min mammas fina toalocksöverdrag och den lilla mattan runt stolen.
Sen däckade jag.
Mamsen var inte så glad när hon kom upp till den röran morgonen efter.
Som barn lånade jag en kusins borste och onanerade med den (över byxorna) och la sen tillbaka den... Nu vet jag i efterhand att jag inte var så noga med att kolla att jag var ostörd, stängde inte dörren t.ex., så hoppas ingen såg mig :s
Som 18-aring var jag pa besok hos min davarande killes familj (typ moster) i Rumanien. Vi akte och halsade pa massa andra slaktingar och overallt bjods det pa alkohol.Eftersom jag inte fattade vad som sades och kande mig javligt utanfor och drack glatt det som bjods. Pa kvallen drack vi hemgjort rosevin som smakade saft och var jattegott. Sjalvklart blev jag for full och behovde hjalp med att komma i sang. Dessutom vaknade jag pa natten och kraktes rakt ned i baddsoffan hos mostern och over de klader jag hade pa mig till mostern. Min kille holl ut handerna och jag spydde i dem, men de blev snart fulla. Tror han forsokte halla ut det i nagon blomkruka. Skamdes som en gris dagen efter men kunde ju givetvis inte be om ursakt eftersom jag inte kunde spraket. Mostern var sa snall och berattade nagon gang da hon mensat ned en sang hos nan slakting (det hade ju varit 1/10000 sa farligt!) De enda kladerna jag hade kvar var ett par svarta langbyxor och en bikini-topp, jattesnyggt i 35-graders varme...
Vad äckliga folk är, läst riktigt äckliga, sjuka saker som jag hoppas är påhittat....fy fan suga flytningar, kasta tandtråd m.m
Anonym (Jag med) skrev 2009-06-04 04:39:34 följande:
Anonym (Jag med) skrev 2009-06-04 04:39:34 följande:
För några år sedan så hade jag och min sambo sex. Det gick vilt till och han råkade träffa fel (mellangärdet på mig) jag svimmade av smärta!! Vaknade av att jag hade kissat ner hela mig, honom och sängen. Jag hade tydligen blivit medvetslös någon minut. Det var PINSAMT för vi hade inte varit tillsammans så länge. Vi sa till hans mamma att katten hade kissat i sängen haha...
Jag bodde i kollektiv med 3 andra tejer ett tag. I början kände jag dem inte så bra, så man var ju så himla noga med att allt skulle vara fräscht och lukta gott.
Så jag kom ihåg att första eller andra dagen vi bodde ihop, och jag behövde bajsa. Jag la en rejäl hög i toastolen. Problemet var bara att DET GICK INTE ATT SPOLA NER SKITEN!!! Jag försökte flera gånger utan resultat. Till slut tog jag toaborsten och försökte "dela" bajskorvarna för att det skulle gå lättare att spola ner dem, och då kom det ju massa skit på toaborsten som inte gick att få bort!
Kan tillägga att jag var runt 19 år och inte så van vid hur man rengör saker.
Men hur som helst så skämdes jag massor, fast det var aldrig nån som sa nåt.