Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
Fru waran skrev 2009-06-04 13:38:33 följande:
Jag kan inte låta bli att undra om ni hade sex fler gånger efter den där fadäsen....?
Jo jo joooo!
Jag kom på en annan sak som vart jävligt pinsamt som hände för längesen! Det var jag som hade sex och som sket ner oss samtidigt.. Äckliga jag!!
Iallafall, denna gången hände en annan sak på jobbet jag jobbade på då. Usch, jag skrattar redan nu när jag ska skriva det, men då var det inte lika roligt förstås. ha ha ha!
Jag satt på toa, en trång. Inte lite trång, utan en sådan där trång toa som man får backa in för att kunna sätta sig ner i toan.
Jag hade mens och hade lagt min handväska vid dörren, en liten bit ifrån där jag satt alltså.
Jag drog ut tampongen och skulle hämta den nya, samtidigt som jag kissade en rejäl stråle, vart ordentligt nödig när jag satte mig.
Ja, det var ju bara en liten bit fram tyckte jag, att luta sig. Men på nåt sätt tappade jag balansen, föll framåt utan att hinna att ta emot mig med armarna. Jag trillade rätt in i dörren med tampongen tryckt mot tröjan, samtidigt som jag pissade typ överallt med min megastråle!
Jag for ju rätt in i dörren, slog upp läppen med tänderna, pissade ner mig och tro't eller ej! Dörren var olåst, så den for upp den med! Så där låg jag. Med byxorna nere vid knäna, tampongen upptryckt på tröjan, nedpissad och nerblodad pga att jag skadade ansiktet då det trycktes mot dörren i farten!
Fatta att det var en av mina pinsammaste stunder i livet!! Jag självdog en stund, på riktigt! Men å andra sidan, det krävs nästan att det ska vara jag för att sådant här ska inträffa.. Jag slutade ganska fort på det jobbet efter detta.
Detta hör till det pinsammaste jag gjort hos nån annan. Det är helt galet pinsamt och jag fattar inte riktigt själv ens hur jag gjorde så. Jag är en snäll tjej som varit länge i ett samboförhållande och levat som folk. Sen var jag länge singel, hade väl lite glömt hur man ska bete sig. Dålig ursäkt men jag var verkligen singel i många år.
Jag hade ett kort passionerat förhållande med en kille och det blev sommar. Vi åkte till deras stuga (ja vi är över 35 år barnlösa). På stugan figurerade karlens mamma (60+) bror och syster med barn. Stugan var en 70-tals ful stockgrej med utedass osv. Första natten tänkte jag nog på att vara försiktig med sex. Men tjohej vad jag glömde det alltsom tiden gick. Fullt ös på bara! Ibland fnittrade han nog ngt om sin mamma bakom väggen och vi försökte lägga band på oss. En gång hade jag mens men han ville ha sex ändå. Blodade ner ordentligt.
Nästa morgon var han som om inget hänt och gick blodig till frukosten. Jag låg på rummet och skämdes som ett djur.
Sen fick jag inte komma till landet nåt mer. Och det tog slut. Hans mamma tyckte verkligen inte om mig!! Vi var SÅ förälskade men han är en omogen man och mamma går före allt annat :( Det var sorgligt han kunde inte slita sig från mammsen så han ville inte komma till min stuga och bo.
Inspirerad av bajshistorien ovan måste jag berätta att min exsambo i början ville ha sex med mig jämt. Jag tyckte det var okej men en gång kände jag att jag inte var okej i tarmen. Vågade inte säga det rakt ut men försökte slingra mig.Vi hade inte varit ihop så länge så bajshistorier var inte på tal. Han förstod inte alls varför jag var ovillig eftersom jag ju var villig normalt. Nå jag bajsade ju lite på mig under akten men han vågade inte säga nåt alls.