Inlägg från: Anonym (Bajslisa igen :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bajslisa igen :))

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Jo jo joooo!

Jag kom på en annan sak som vart jävligt pinsamt som hände för längesen! Det var jag som hade sex och som sket ner oss samtidigt.. Äckliga jag!!

Iallafall, denna gången hände en annan sak på jobbet jag jobbade på då. Usch, jag skrattar redan nu när jag ska skriva det, men då var det inte lika roligt förstås. ha ha ha!

Jag satt på toa, en trång. Inte lite trång, utan en sådan där trång toa som man får backa in för att kunna sätta sig ner i toan.
    Jag hade mens och hade lagt min handväska vid dörren, en liten bit ifrån där jag satt alltså.

Jag drog ut tampongen och skulle hämta den nya, samtidigt som jag kissade en rejäl stråle, vart ordentligt nödig när jag satte mig.

Ja, det var ju bara en liten bit fram tyckte jag, att luta sig. Men på nåt sätt tappade jag balansen, föll framåt utan att hinna att ta emot mig med armarna. Jag trillade rätt in i dörren med tampongen tryckt mot tröjan, samtidigt som jag pissade typ överallt med min megastråle!

Jag for ju rätt in i dörren, slog upp läppen med tänderna, pissade ner mig och tro't eller ej! Dörren var olåst, så den for upp den med! Så där låg jag. Med byxorna nere vid knäna, tampongen upptryckt på tröjan, nedpissad och nerblodad pga att jag skadade ansiktet då det trycktes mot dörren i farten!

Fatta att det var en av mina pinsammaste stunder i livet!! Jag självdog en stund, på riktigt! Men å andra sidan, det krävs nästan att det ska vara jag för att sådant här ska inträffa.. Jag slutade ganska fort på det jobbet efter detta.

Bam skrev 2009-06-04 13:53:06 följande:
    Haha, det var ju skönt att han tog det så bra. Som min kära mor brukar säga; det är inte lätt att hålla det man inte har i händerna.
    DET har hon JÄVLIGT rätt i!! Hon är en klok kvinna mor din.

Jag skrattar själv åt det jag skrivit, det är väl lite pinsamt det med!??
    Men å andra sidan så känns det inte som att det är jag som suttit och plintat ihop det där, det känns som att jag läser en rolig historia om någon annan eller nåt nu då jag ser det på skrift.

Jag bjuder på det.

Zirup skrev 2009-06-04 14:55:16 följande:
    Men Anonym (Bajslisa igen :)), hur vågar du gå på toa och göra tampongbestyr med olåst dörr? Det skulle jag ALDRIG göra! Inte några bestyr alls för den delen.
    För att jag tydligen glööömde låsa mitt i allt virrvarr då jag var så nödig och toan är så trång att jag fick backa in.. När man har så bråttom, kan man lätt missa en del viktiga saker minsann.

Ett tips, vänta inte in i det sista när ni är nödiga! Ha med er mina skräckupplevelser i bakhuvudet och utsätt er inte för detta! Det är visserligen rätt kul att komma ihåg att man är så jävla ograciös emellanåt, men knappast något att ta med i meritlistan eller CV:t.
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?