Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
Oj oj oj alltså... Man vet ju att alla har sina små "egenskaper", men att det skulle vara såhär..?
Jag är glad över att jag knappt har några fester här hemma nu. och efter de ytterst få fester jag har, så tvättar och sanerar jag järnet efter!! Inte heeelt obefogat alltså!
Många tycker att jag överdriver med städet efter festligheter, men så är det uppenbarligen INTE! Wooow....
Sitter och äcklas, förfäras och skrattar om vartannat..
Hahahahaha, det här var fan den roligaste/sjukaste tråden hittills.. Skratta så jag 'nästan' pissa ner mig.. TACK för att ni bjuder på er själva :D:D:D
Hade min första (och enda..) rödvinsfylla hos en kompis, Spydde ner hela wc stolen och handfatet. Min kompis stod och försökte röra ner resterna med toalettborsten i handfatet medans jag låg på golvet, fresh!
Uuuuuuuusch!!! Jag ska aldrig mera ta hem folk!
Fy fan vad äckliga folk är Känns ju som att jag är rena helgonet i jämförelse...
Det jag kan komma på just nu: Två gånger råkat glömma ett par använda trosor med lite mens i (ni vet där i slutet när det kommer så lite och man tröttnat på att använda mensskydd...) på golvet under pojkvännens säng när han ännu bodde hemma. Nästa gång jag kom dit hade svärmor tvättat och vikt ihop dem. Pinsamt...
Bajsat så mycket när jag var på besök hos en kompis i ett annat land (med smala avloppsrör uppenbarligen) att det blev stopp i avloppet... PANIK när vattnet bara steg och steg och började rinna ur stolen, började nästan gråta när jag trodde jag skulle få ropa på hjälp men som genom ett under lossnade det plötsligt och jag behövde bara torka upp vattnet
Petat ner snorkråkor i andras blomkrukor eller under soffan har jag också gjort, är ju jävligt svårt att göra sig av med dem på ett diskret sätt om man inte råkar ha papper i fickan!
Haha hjälp..
jag har läst om någon tandborste här inne och det fick mig att tänka på min kompis..
Nu var det inte jag som gjorde något, men min kompis sov hemma hos mig och i mitt badrums skåp så har jag en tandborste som jag brukar städa med, alltså skrubba saker som är svåråtkomliga med en svamp typ.. har varit i både toan, bakom handfatet och såna trevliga ställen..
Iaf, hon hade ingen tandborste med sig och jag sa att hon kunde låna min.
Bara det att min tandborste står på handfatet i en burk, men hon hade öppnat skåpet och hittat "tvätttandborsten"
Jag kunde inte säga något sen när hon kom ut och sa "jag använde en tandborste som låg i ditt badrumsskåp!"
Haha, usch..
Alltså fy fan! Vad äckliga ni är!! Försöker äta frukost ju!
Min sambo har berätta rätt äkliga saker han gjort haha han är inte så bra på att hålla sig när han är bajsinödi utan han måste vä'rkligen gå o skita då spelar ingen roll var han är. Så han berättade att han var på en buss engång och blev akut skitinödig han gick fram till busschaffören och bad han stanna för att han behövde skita men busschaffören vägrade (han var själv i bussen) så han sa till busschaffören skyll dig själv då han satt sig längstbak i bussen hittade en påse och blörjade skita i den och lämmande sen kvar den där uuuuush...Sen en annan gång när vi var i en affär sa han jag måste bajsa men dfanns ingen toallet i närhete han sa jag måste bajsa NU kan inte hålla mej länge till han sprang ut ur affären till närmaste skog och började skita där och torkade sig med gammla kvitton hahaha.. han är en riktig skitnisse bajsar 5 gånger om dagen hahaha.
En kompis skulle slicka bort choklad på sin sons finger. Men det var hundbajs Herrejävlar vad jag skrattade när hon berättade detta.