Inlägg från: MrsCD |Visa alla inlägg
  • MrsCD

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

sannispannisen skrev 2009-06-04 00:35:59 följande:
    i går använde jag en tom toarulle.haha jag satt och garvade medans jag torkade muttan, sonen på 4,5  år glodde med stora ögon stackarn, kom in vid fel tidpunkt.
    Nagra kompisar som bor i kollektiv satt och pratade kiss och bajs. En kille berattade om en gang nar han hade gjort nr 2 och det inte fanns nagot papper. Sa han hade hittat en tom pappersrulle han hittat i papperskorgen som han hade rivit i smabitar och anvant som papper. Da utbrast en tjej: "Va, anvande du den rullen som lag i papperskorgen? Den hade jag ju duttat mig med nar jag hade kissat och det inte fanns nagot papper!"

Valanvand toarulle helt enkelt.
  • MrsCD

Som 18-aring var jag pa besok hos min davarande killes familj (typ moster) i Rumanien. Vi akte och halsade pa massa andra slaktingar och overallt bjods det pa alkohol.Eftersom jag inte fattade vad som sades och kande mig javligt utanfor och drack glatt det som bjods. Pa kvallen drack vi hemgjort rosevin som smakade saft och var jattegott. Sjalvklart blev jag for full och behovde hjalp med att komma i sang. Dessutom vaknade jag pa natten och kraktes rakt ned i baddsoffan hos mostern och over de klader jag hade pa mig till mostern. Min kille holl ut handerna och jag spydde i dem, men de blev snart fulla. Tror han forsokte halla ut det i nagon blomkruka. Skamdes som en gris dagen efter men kunde ju givetvis inte be om ursakt eftersom jag inte kunde spraket. Mostern var sa snall och berattade nagon gang da hon mensat ned en sang hos nan slakting (det hade ju varit 1/10000 sa farligt!) De enda kladerna jag hade kvar var ett par svarta langbyxor och en bikini-topp, jattesnyggt i 35-graders varme...

• MrsCD

Anonym (bekänna sanning) skrev 2009-06-04 10:14:55 följande:

Jag har i brist på toa kissat på golvet under eller på mattor. När en toa var trasig o man inte kunde spola i den kastade jag in en bajskorv under duschen istället. Jag har kletat snor på handdukar. Jag har torkat mig i nederkanten på min tröja eller tröjärmen när jag kissat ute utan toapapper. Jag och min man har omedvetet delat på samma tandborste i två månader utan att märka det.... Båda trodde att den andra hade någon annan tandborste. En gång när jag var på läger kunde jag inte duscha på nästan en vecka och när jag kom hem låg håret i fettkokor och hela stjärtskåran hade svett/irriterad hud/någon skum vätska i sig. Inte så fräscht. Jag har fått fontänorgasmer på golvet och inte torkat upp utan bara gnidit in det lite grann. Jag petar i näsan och äter mitt snor fortfarande. Jag pillar mig gärna därnere medan jag sitter o tittar på teve (inte onanerar alltså) och sedan tvättar jag nästan aldrig händerna.
    Att dela tandborste har vi ocksa gjort, fast medvetet. Han brukar glomma ta med sin nar vi reser, sa da far man ju lana varandras innan man hinner ga ut och kopa. Tycker inte det ar sa farligt.

Jag brukar anvanda blad/gras nar jag har kissat ute, men oftast har jag med lite papper (som jag sen lagger lite lov over, det tar ju inte lang tid for naturen att bryta ned), ett tips istallet for att anvada trojan?
  • MrsCD
    Pennan87 skrev 2009-06-04 12:36:21 följande:
    Alltså fy fan! Vad äckliga ni är!! Försöker äta frukost ju!
    Frukost kl halv ett, ar inte det konstigt? Eller du kanske natt-arbetar eller bor pa andra sidan jordklotet...
  • MrsCD
    köttbullelydnad skrev 2009-06-04 17:53:52 följande:
    2:a gången jag och sambon träffades kom han till mig på eftermiddagen. Han bodde 7 mil bort, så när han på kvällen började åma sig och det smög in lite grimaser i ansiktet förstod jag att det var gaser som behövde ut. Stackarn visste inte vart han skulle ta vägen Så vad gör man? Jag har aldrig haft problem med att fisa och prutta inför folk, så jag säger att det är okej för honom om han behöver "gasa". Jag dör inte av det liksom. Men nej, han skämdes.Jaha, okej tyckte jag. Då bryter väl jag isen då och lägger av en själv. Hade tänkt mig något i stil med en liten, knappt hörbar fis, men HA! Hade jag haft en vind vid det tillfället hade den varit rätt ommöblerad efteråt, och sambon satt med hakan nere i knät á la fågelholk... Det är tyst en stund (förrutom mitt asgarv), och vad säger han när han återfått talförmågan?- "Jag har aldrig hört en tjej skita så mycket!"Sen fes han världens mesigaste "tjejfis" själv Har varit tillsammans i 3 år i september, och han skryter om mina "färdigheter" på fester och på jobbet när nån försöker vara häftig
    Men det var ganska sott tycker jag.

Jag gjorde bort mig rejalt infor en kille jag var ihop med ett kort tag. Jag var jattefull nar vi traffades pa utestallet, sa nar jag vaknade med honom bredvid mig hade jag ingen minne om hur han hamnat dar. Strackte ut handen och sa "NN heter jag" och han svarade med sitt namn, och trodde att det var ett skamt saklart, men det var ju enda sattet for mig att fa reda pa vad han hette. Sa borjade bakfyllemagen. Jag gick och spydde en gang och hoppades att han inte skulle hora mig. En gang till. Hoppas att han bara trodde att jag var kissnodig. Sa skulle han ga hem och gick pa toa for att satta i sina linser. Jag kande att jag var tvungen att spy igen, och slog upp dorren till badrummet (dar han stod och med en lins pa fingret) och spydde. Sa pinsamt! Men vi traffades anda samma kvall och var tillsammans nagra veckor.
  • MrsCD
    Thaleya skrev 2009-06-05 09:12:35 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-06-05 08:58:22 följande:
    Men på skolan? :OJag och några kompisar gick in i lekrummet när vi gick i andra klass och hittade två klasskompisar som hade sex, endast sju år gamla var de.
    Efter att ha last en viss FL-tjejs blogg har man ju forstatt vad som hander i jour-rummen pa sjukhusen...
  • MrsCD
    MoaLi skrev 2009-06-05 12:29:16 följande:
    Haha vi brukade också "ha sex" på dagis faktiskt! Vi var riktigt snuskiga när vi var små. Men det var mest tjejer som lekte. Vi låg och gned oss mot varann helt enkelt. Ibland stoppade den andra tjejen in en strumpa mellan byxorna så det såg ut som att hon var killen, hehe.
    Tror tjejer tom ar lite tidigare med det. Vi gjorde ocksa sa.
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?