Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
Valanvand toarulle helt enkelt.
Som 18-aring var jag pa besok hos min davarande killes familj (typ moster) i Rumanien. Vi akte och halsade pa massa andra slaktingar och overallt bjods det pa alkohol.Eftersom jag inte fattade vad som sades och kande mig javligt utanfor och drack glatt det som bjods. Pa kvallen drack vi hemgjort rosevin som smakade saft och var jattegott. Sjalvklart blev jag for full och behovde hjalp med att komma i sang. Dessutom vaknade jag pa natten och kraktes rakt ned i baddsoffan hos mostern och over de klader jag hade pa mig till mostern. Min kille holl ut handerna och jag spydde i dem, men de blev snart fulla. Tror han forsokte halla ut det i nagon blomkruka. Skamdes som en gris dagen efter men kunde ju givetvis inte be om ursakt eftersom jag inte kunde spraket. Mostern var sa snall och berattade nagon gang da hon mensat ned en sang hos nan slakting (det hade ju varit 1/10000 sa farligt!) De enda kladerna jag hade kvar var ett par svarta langbyxor och en bikini-topp, jattesnyggt i 35-graders varme...
Anonym (bekänna sanning) skrev 2009-06-04 10:14:55 följande: