Haha..Kom på en sak som syrran min gjorde när vi var på semester i ett land där man inte fick spola ned papper. Då hennes skitar flöt som korkar så gick de inte att spola ned sista dagen vi skulle åka hem så vi tog då salladsbesticken från lådan och plockade upp skitarna å la i papperskorgen. Hoppas de som kom efter inte använde besticken. Vi var väääääldigt unga ska tilläggas.
Anonym ( ) skrev 2009-06-04 10:07:52 följande:
Jag bodde i kollektiv med 3 andra tejer ett tag. I början kände jag dem inte så bra, så man var ju så himla noga med att allt skulle vara fräscht och lukta gott. Så jag kom ihåg att första eller andra dagen vi bodde ihop, och jag behövde bajsa. Jag la en rejäl hög i toastolen. Problemet var bara att DET GICK INTE ATT SPOLA NER SKITEN!!! Jag försökte flera gånger utan resultat. Till slut tog jag toaborsten och försökte "dela" bajskorvarna för att det skulle gå lättare att spola ner dem, och då kom det ju massa skit på toaborsten som inte gick att få bort!Kan tillägga att jag var runt 19 år och inte så van vid hur man rengör saker.Men hur som helst så skämdes jag massor, fast det var aldrig nån som sa nåt.