Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
Anonym (Jag med) skrev 2009-06-04 04:39:34 följande:
Rolig tråd! Själv har jag grävt ner några mensbindor i rabatten hos ett äldre par, hittade ingenstans att slänga den, och va ung och dum - skämdes över att jag hade mens.Sen har jag bajsat på mej ett antal gånger, då jag varit lös i magen och trott det bara varit en liten fis, men icke. En gång bajsade jag på mej p cykelsadeln, och det va en med små hål i och skumgummi, tog tid att tvätta rent den sen... Hmm... Jag har även kissat ner toagolvet hos en granne då jag va liten. Skämdes som tusan efteråt och tror aldrig jag någonsin sprungit hem så fort - fullkomligt flööög över häckarna och gatorna!! Jag har också spytt ner sovrumsgolvet hos en kompis när jag hade magsjuka, hann inte till toaletten i tid... Sen har jag dessutom smetat in min förste pojkväns sperma i en dagbok, och tejpat fast några av hans könshår bredvid... Sperman tog jag från en kondom vi använt och när den torkade blev papperet helt buckligt. Jag va väääldigt kär i honom! Sen brukade jag även med min saliv blöta upp och suga i mej mina torkade flytningar från mina trosor då jag va i början av tonåren. Det började med att jag skämdes vid tanken på att mamma skulle se flytningarna i mina trosor då hon tvättade, och då kom jag på denna "brighta" ide! Sen la jag trosorna på press-tork mellan dynorna i bäddsoffan i mitt rum... Najs va?! Kommer säkert på mer framöver - det här va bara det första som poppade upp... Känns lite härligt att "bikta" sej på detta sätt iaf!!
Du kunde inte tvättat upp dem för hand istället??Urk