Inlägg från: Anonym (Im) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Im)

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Anonym (NASTY LOVE) skrev 2009-06-04 15:26:01 följande:

Alltså några av er är ju idioter. Vaddå tror inte på historierna? vad tror ni att vi lever i för värld igentligen? Barn våldtas och kidnappas. Barn hålls ifångatagna i källare i över 20 år av sina egna föräldrar. Kvinnor mördas dagligen av sina män på dem mest hemskaste sätten. Och NI tror inte att nån spottat i en kondom för att förstöra nåns förhållande? eller att någon sugit in sig sina flytningar? KOM IGEN FÖR FAN vi lever i en sjuk värld om ni inte visste det, och det som skrivs här är ingenting jämfört med andra sjuka grejer som sker världen om. Det är ju bara lite spya, bajs och blod. Varför sitter ni ens här kärringar för att sedan klaga på folks historier och upplevelser? Gå tillbaka till mat & bak gruppen istället. MORALKÄRRINGAR! Här kommer iaf en del av mina sköna händelser har så jävla många. Spydde en gång i en SKIT SNYGG KILLES (som jag var på G med) tvättkorg för att dämpa ljudet av spyan. Torkat mig på miljon tals handdukar hos folk samt deras kläder. Har kissat på deras toa kanter och golv ( fyllan såklart) Har en gång på fyllan lånat en tjejkompis dildo då jag var ensam hemma hos henne och kännde mej kåt. Hade dock kondom på. Har bajsat i skogen utan att torkat mig. Har torkat boendes handfat med personalhandukar när jag inte orkat hämta en annan trasa. (Jobbar inom vården) Min kompis brukar runka av sin hund flera ggr i veckan. Jag brukar sitta och asgarva åt när han kommer då han ser ut som en ful gubbe som kommer. (Han blir lugnare av att få tömma testosteronet) Förra året var jag på fest hos en fd väninna och hennes dåvarande kille. Vi söp oss redlöst fulla och det var värsta draget. Slutade med att vi hade trekant. Och jag blev gravid och för 3 månader sen födde jag vårat tro det eller ej KÄRLEKS barn. Kärleken kan vara äcklig ibland...och förutsägbar. Men vi älskar varann och ligger och beundrar våran bebis dag in och dag ut medans min fd tjejkompis drar sig själv i håret. Men hallå? Blev ju inte gravid bakom hennes rygg utan hon var med:) Vi (jag och sambon) brukar skoja om att hon är andra mamman. Jag är så otroligt glad och evigt tacksam att hon bjöd hem mig den kvällen. Kvällen då hela mitt liv fick en helt ny mening:) Men det är ju självklart inte hon..
    Rekomendera en kastrering utav hunden.
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?