Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
Synd att man inte kan vara anonym, då hade jag berättat en hel del!
Kan också berätta om när jag var 17 och bodde ihop med min dåvarande kille så hade jag förfestat på rödvin i våran lägenhet, skulle ut på krogen senare.
Men jag hade druckit lite för mycket och på tom mage så plötsligt blev jag jätteillamående och fick rusa in på toaletten. Där kom det ut en RÖD jättespya som inte alls hamnade i toaletten, utan PÅ toaletten, väggen och på golvet...
Och eftersom vi hade haft ett stort gräl tidigare (jag och killen) så lät jag skiten va och bara drog... hahahaha!!
Han ringde mig senare på kvällen och var fly förbannad!!
när jag var yngre så festades det rätt hårt.. jag och bästa kompisen var väl straxt under 20 och vi gick på efterfest hemma hos en snubbe som vi kände lite ytligt som var känd för att göra GRYMMA köttbullar, så vi såg fram emot lite fyllekäk... vi satte oss i vardagsrummet och väntade tillsammans med två av hans polare och så hör vi han komma gåendes... och döm om vår förvåning när vi ser att snubben står spritt språngand näck i dörren.. och har liksom lagt en tallrik på var sida snorren.. (han höll givetvis i dem) ser skitnöjd ut, lyfter på ena tallriken och säger glatt "TADAAA" och där ligger snoppen... mitt i en hög med köttbullar som han menar att vi skulle äta... det hemska är.. att vi gjorde det.. hahaha.. fulla, hungriga och dumma minst sagt..
Senare på natten så däckade vi lite överallt.. jag kompisen och en kille till sov i hörnsoffan, det var fötter överallt kändes det som... snubben som bodde där sov i sin säng och en kille till i badkaret... rätt vad det är vaknar jag (det var en etta han bodde i) att snubben reser sig upp (fortfarande naken... han blev naturist så fort han drack tydligen) och han snubblar ut i hallen... och ställer sig och PINKAR... mitt bland skorna.... jag blir ju upprörd och rädd att han ska kissa på MINA skor så jag hojtade till
-Du pinkar i hallen... idiot!!
Varpå han mumlar något i stil med ojsan och öppnar dörren... och pinkar ut i trappuppgången i stället ha ha ha
Varför blev den flyttad till sanlådan? blir faktist irriterad.
Man får altså inte skoja i seriösa trådar?
Denna tråd var fan ingen sandlådetråd.
Anonym (Jag med) skrev 2009-06-04 04:39:34 följande: