Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
I smyg eller inte.
I smyg eller inte.
Note to self: läs inte denna tråden när man är gravid och lättkräkt...
Kommer inte ihåg hur gammal jag var, var väl runt sju tror jag....var hemma hos min moster som passade mig en stund. När jag var på toaletten fick jag syn på en av hennes rakhyvlar & fick för mig att känna på den. Fick mig ett rejält sår i fingret som inte ville sluta blöda! Efter en kvart på toaletten med fingret hållandes under vattenkranen kände jag mig tvungen att gå ut därifrån...efter en stund börjar det såklart att blöda igen & jag vågar inte berätta vad jag gjort så jag ställer mig vid fönstret & låtsas titta ut medans jag virar in mitt blodiga finger i gardinen tills det slutar blöda.
Gardinen såg för jävlig ut sen men jag vågade inte berätta något...hon sa aldrig någonting om det heller, kan inte förstå varför!
Ajaj för det där med fingret. När jag var omkring 8-9 år så var jag och sov över hos en släkting i en vecka, det var min morbrors exfru :P Jag hade iaf gått in på toa och såg en ask det stod egyptens sand eller nått liknande på. Jag tänkte Wow har hon sand därifrån också öppnade jag den, och tappade sönder den i handfatet. Jag blev livrädd och tänkte hur ska jag göra nu, och så samlade jag ihop det jag kunde och slängde resten också tänkte jag synd på en sån len och fin sand undrar vad detta kan vara värt. Så jagblev jätterädd att hon skulle bli sur på mig, jag gick in till vardagsrummet och grät som att jag vore helt förtvivlad och sa att jag förstört hennes fina sand.
Hon förstod inte vad jag pratat om så jag visade henne och då skrattade hon och kramade mig, det var ju bara puder och inge viktigt.
Hm.. en mening hamnade lite fel där ser jag men men.. det skulle vart "Han vågade inte heller säga nåt men jag såg honom...."
Snöt mig i en gardin hemma hos en kompis, var iofs riktigt full den gången ;D
Quiet thoughts skrev 2009-06-05 08:58:22 följande:
Men på skolan? :OJag och några kompisar gick in i lekrummet när vi gick i andra klass och hittade två klasskompisar som hade sex, endast sju år gamla var de.
[/citat]
Innan man blev tonåring var det inte pinsamt alls att ha sex ju.