Inlägg från: Zimlis |Visa alla inlägg
  • Zimlis

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Hmm eftersom tråden är flyttad och man inte kan vara anonym så får jag tala om äckligheter jag kan stå för öppet

Jag pelade ner äckliga chokladpraliner i soffan hos mormor och morfar när jag va liten, bet av en bit och va de äckliga så åkte de ner mellan soffkuddarna *lagom populärt*

Va hos en extradagmamma som gjorde äckligt bröd - gav hennes hund det (om hon ville ha) annars tryckte jag ned det i byxfickan ch slängde det sen diskret i nån buske när vi va ute

Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Zimlis
    Lolion skrev 2009-06-04 19:04:52 följande:
    Det påminner om en sak jag gjorde på lekis! Ett av barnen hade med sig hemmagjorda kokostoppar, såna där man köper på marknad med vitt skum i. Jag tyckte verkligen inte om såna när jag var liten! De andra barnen blev helt till sig och tyckte det var jättegott så jag vågade inte säga att jag inte tyckte om dem. Så jag tog ett litet bett och sen med mycket besvär fick jag ner resten i fickan. Efteråt frågade jag glatt om jag kunde få receptet precis som de andra barnen gjorde.
    *LOL* med fickan fylld av kokostoppsklet Undrar hur glad din mamma vart när hon skulle tvätta byxorna
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?