Inlägg från: Kicken |Visa alla inlägg
  • Kicken

Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

Anonym skrev 2009-06-04 13:29:48 följande:
    En gång ville en kille ha sex med mig (har hänt flera gånger, men denna specifika gången då ) och vi var ute på krogen. Han släpade med mig in i en gränd och vi var störtkåta båda två! Iallafall, jag kände att jag hade en rejäl fis på G, men det hanns inte med innan vi kom till plats så att säga. Tänkte att jag får väl knipa som fan istället för att inte släppa brakaren på stackarn.. Hm.. Han fick upp kjolen på mig, drog bara upp den och stack in balla. Guuud vad skönt tänkte jag! Var heeelt inne i att bara njuta av hans mandom inne i mig. Han började köra på lite hårdare och jag fick lite svårt att hålla balansen och var tvungen att kämpa lite för att inte trilla omkull, anstränga musklerna alltså. Rätt som det var, så slapp brakaren lös! Hjälp vilken fjärt!! Jag hade ju fullt upp att inte trilla omkull och samtidigt försöka njuta av hela grejen, för det var ju verkligen skönt. Samt att man var lite väl berusad... ha ha... Det som är PINSAM här, är inte fjärten igentligen... För med den, kom någon slags oljeliknande bajs!!!! Jag hade ätit på Mc Donald's, vilket jag ALDRG gör annars och därför pajjade magen säkerligen av allt fett! Alltså, det vara SKIIIIITÄCKLIGT!! Han började såklart garva först då han trodde att det var en fis... Han blev dock inte lika road då han såg att hela magen/ballen var täckt av illaluktande flytande oljeliknande bajs!! :-O :-O :-O DET mina vänner, det var pinsamt de luxe!! och jag tänker AAALDRIIIIG avslöja vem jag är, eftersom jag många av er vet vem jag är. Puss!
    Förlåt men jag skrattade så jag höll på att dö..
    Hela jag skämdes när jag läste om din lilla upplevelse..
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?