Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
Gurkan skrev 2009-06-04 16:30:22 följande:
kanske inte äckligt så men pinsamt! Ni vet stadiet innan-första-personen-släppt-första-fisen-i-förhål landet? Där har jag gjort bort mig! När jag fortfarande åt kött var min mage konstant i olag. Uppblåst, spänd och med så otroliga mängder gas som allt som oftast luktade död och förruttnelse.I vilket fall satt jag hemma hos min dåvarande pojkvän i soffan, vi tittade på film. Blev akut fisnödig (och då var jag tvungen att fisa, det gick helt enkelt inte hålla in). I vilket fall smög jag in på toa och låtsades kissa. Fisen luktade så illa och det vägrade ge sig. Till slut blev jag tvungen att gå ut så han inte skulle tro att jag satt där och bajsade! Satte mig i soffan och låtsas som ingenting. Det gjorde inte han heller trots att fisjäveln hade följt med tillbaka och nu intog vardagsrummet med!Min nuvarande Sambo undrade om jag satt sönder soffan. Han var i köket (vägg i vägg) och jag passade på och den jäva fjärten lät något otroligt mycket. Sambon stack in huvudet och undrade om soffan gick sönder, jag låg då under två filtar och en kudde och skämdes så jag trodde jag skulle dö. fick fram att jag fes och han bröt ihop av skratt. Han har efteråt berättat att han på allvar trodde soffan brakade samman!Satt i bussen en gång och kände hur det killade i näsan. Tänkte inte mer på det jag var inte förkyld det minsta! Trodde jag... Fick upp min vantbeklädda hand och nös i den (som tur var), hela vanten blev full av snor! Vände den ut och in och la i min ficka.Bajsat ner mig har jag gjort med inför min sambo. Var visserligen rejält magsjuk och hade väl bajsat 10-12 gånger på en timme. Denna gång hann jag inte fram utasn det hamnade i trosorna (som jag slängde). Sen satt jag på toalettstolen (med dörren öppen för den hann jag inte stänga) sket, spydde i en spann och grät och skämdes. Min otroligt fina sambo klappade mig över håret och bara led med mig. han tog det så bra att i efterhand är det inte så pinsamt men då trodde jag att jag dog.