Finns det nån här inne som har testat Cambridge-kuren?
Jag ska nämligen träffa en konsulent på fredag, för att kolla om detta kan vara nåt för mig!
Undrar om det finns nån här som erfarenhet av kuren?
Jag ska nämligen träffa en konsulent på fredag, för att kolla om detta kan vara nåt för mig!
Undrar om det finns nån här som erfarenhet av kuren?
IdaSaida - Hänger på i din dröm.....Vad läckra vi är!!!!
Du är inte själv över att ha ett helt gäng gäster som tittar in....Listan kan bli väldigt lång udner en dag. Klurar lite på vad det är som gör att vi är så intressanta men skrämmande nog till att man inte vågar ge sig till känna? Kusligt......
hänger gärna på er dröm men vete sjutton om jag har lyckats klara 70 strecket då
Snusfia - Det är klart att du fixar det....Inget är omöjligt - inte i drömmarn iallafall....
Och någon klock har ju sagt att man ska sikta mot stjärnorna
Och det är ju låååååååååååååååååångt kvar till sommaren - vi kan ju satsa på augusti då brukar det ju vara varmare i vattet Plus att vi får någon månad till på oss
ja augusti brukar ju vara varmt och skönt :)
det känns lite hopplöst kan jag ju säga.
jag går runt och bär på en extra vuxen, det är hemskt att tänka så.
Tjena! Samma ang gästerna, Dom är väl intresserade och se om vi klara oss eller inte!!!
Absolut så vill man ju under 70, tills sommaren, jag ser det verkligen framför mig att kunna strosa runt på stranden utan och ha på sig en t-shirt!!!!
Kunna stå vid barna när dom leker vid stranden. Jag är ju sån eller va sån att jag skyndar mig ut i vattnet, sen ligger jag där tills jag inte ska i mer alls.
Så maken står alltid vid stranden iklädd shorts och t-shirt
Ingen dröm ska bli verklighet(eller hur)
bonadea78- ucsh vad tråkigt!
Snusfia - Usch, det lät inte roligt när du sa så....Men det har jag ju också gjort...
Fast häromdagen när jag bar på Jonas och beklagade mig över att han har blivit tung (drygt 8 kilo) fick jag mig en tankeställare. Jag har faktistk gått ner mer än 4 "Jonasar"!!
Du ska se att du fixar detta utan några större probelm. Du har ju tagit första steget och är på god väg
Bara att hänga på till drömmarnas land !! ; ) Drömma lite måste man allt få göra.
Hoppas oxå att det e en sann dröm! = )
peand
ja du är jätteduktig
tack :)
alltså när ni säger så, jag har då gått ner vad min son väger nu:-O
Jodå jag mår okej. Tack alla! Men jag är lite fundersam om jag ska övergå till kombinerad kur istället. Så jag får i mig lite mer näring nu.... Får se! Känns trist det med ju nu när det går så bra