Finns det nån här inne som har testat Cambridge-kuren?
Jag ska nämligen träffa en konsulent på fredag, för att kolla om detta kan vara nåt för mig!
Undrar om det finns nån här som erfarenhet av kuren?
Jag ska nämligen träffa en konsulent på fredag, för att kolla om detta kan vara nåt för mig!
Undrar om det finns nån här som erfarenhet av kuren?
snusfia- Ja det var lite skillnad om man jämför
Hej och hå vad veckan går fort, redan väning i morgon!!!
Skoj, får man se vad jag hamnar på då.
Bonadea - Vad skönt att det gick över. Blev lite orolig att jag hade "smittat" dig med min brist på motivation Den är väl inte helt på topp nu heller man jag överlever dagarna, fast jag känner mig för första gången under dessa veckor hungrig! Knepigt....
Kristallen - ja, dagarna rinner iväg...Håller återigen tummarna för dig och maken.
Snusfia - Spännande och se hur det funkar där borta...Var naiv och trodde att de körde samma koncept i alla länder....Knepigt! Ni hade ju lite fler smaker än vad vi har också. Men de kommer väl kanske hit så småning om.
Hej och hoj.
Har varit på "semester" i över 1 vecka. Knasfia som jag är så glömde jag naturligtvis mina CK-påsar på byrån i hallen när jag åkte. Kunde heller inte få tag på några, så jag fick helt enkelt bara äta. Åt väl inte direkt perfekt, blev några måltider hos min kära mormor och där finns inget utan fetaste gräddsåsen osv. Vägde mig när jag kom hem igår och jag har bara gått upp 2 kilo. Tycker jag verkar jätteskumt. Jag gick ju upp 0,5 kilo den gången jag trillade dit i början av kuren. Trodde att vattnet alltid vägde runt 2 kilo och det kommer ju tillbaka ganska snabbt. Jaja, hoppas på att kunna göra mig av med dem nu när jag är tillbaka på ren kur. Det som är ännu skummare är att jag känner mig jättemotiverad nu. Kunde ju varit tvärtom, att jag inbillat mig att jag inte kommer gå upp så mycket om jag äter lite vad som helst. Men så är inte fallet, utan jag tänker på hur mycket jag faktiskt kan gå ner om jag kör helt rent.
Har däremot bestämt mig för att börja kombinera efter nyår, något som jag absolut inte tänkt innan. Men nu känns det som rätt beslut. Men iofs har jag väl inte tänkt färdigt än, så jag varnar er för min beslutsångest redan nu
Välkommen hem diz !! = )
Vem vet, det kanske var bra för motivationen din ofrivilliga paus!?
Hur som helst så e det ju bara att köra på igen. Det fixar du !! = )
Kram.
Välkommen hem diz !! = )
Vem vet, det kanske var bra för motivationen din ofrivilliga paus!?
Hur som helst så e det ju bara att köra på igen. Det fixar du !! = )
Kram.
Var inte meníngen att upprepa mig.
Diz - Vad skönt att du är tillbaks igen....Har saknat dig
Och vilken motivations resa du måste ha varit på - härligt. Kör igång nu!!
Idag hoppar jag över min motionsrund. Börjar svida i halsen och näsan rinner. Känns som om jag inte ska ta några längre prommenader nu, räcker med runda till skolan och hämta Jesper sen. Jonas är redan förkyld och jag antar att det är han som smittar....
Fast jag får väl se det possitiva för om man skulle bli förkyld så brukar ju inte intresset för mat vara så stort och då kommer den här sista veckan med CK innan pausen gå jääääätte fort Inget ont som inte har något gott med sig.....
Veckans vägning visade på -2,2 kg! Så nu jäklar är man peppad igen! Är under 70 så jag har nått mitt första delmål också. Har gått ner lite över 6 kg på tre veckor.
Bonadea - Ett stort GRATTIS Kanon minskning denna vecka ju....
Och första delmålet fixat - underbart...
Hmmmm, detta låter dock väldigt bekant ett annat inlägg jag svarade på på en helt annat forum...Kan det vara samma person