• IdaSaida

Finns det nån här inne som har testat Cambridge-kuren?

Jag ska nämligen träffa en konsulent på fredag, för att kolla om detta kan vara nåt för mig!

Undrar om det finns nån här som erfarenhet av kuren?

• Svar på tråden Finns det nån här inne som har testat Cambridge-kuren?
  • IdaSaida

Bonadea:

GRATTIS !!! = )

Jag vill oxå vara under 70 strecket ju !! *avvis* ; )

• kristallen

diz- Vad skönt att det gick bra, att du inte tappade motivationen Hejar på dig!

bonadea78- Suveränt!!!!! Vad kul grattis!!!!!!!!!

Peand- Jaha och så blir man sjuk också Fast det är ju hela min familj också inget kul!!
    Tack för att du håller tummarna för oss, betyder mycket

Idag bär det av till vägningen, har lite förhoppning om att nästan gått ner 2kg. Men vi får se!!
    Att det ändå skulle gå så här bra med ck trodde jag faktigst inte, känner mig väldigt nöjd och motiverad att köra fullt ut efter nyår!! Och ni alla här på tråden är så snälla och trevliga. Så konstigt känns som om jag har pratat med er hur länge som helst
    Ok det var lite tankar från "lilla" mig

• bonadea78

Peand: Det stämmer säkert, men avslöja mig inte är du snäll Jag vill helst vara helt anonym här eftersom jag känner många som håller till här

TACK alla! givetvis känns det jätte bra!! Det enda som är jobbigt just nu är att jag fått missfall, inget jag kanske ska ta upp här, men... Ja jag visste inte ens att jag var gravid, så... då hade jag ju knappast kört på med CK!! Nu är det som det är...

• bonadea78

kristallen: håller tummarna för din vägning! Det går nog fint ska du se!

• Peand

Bonadea - Skulle aldrig falla mig in att "avslöja" dig....Vill man vara lite mer anonym är det ju helt upp till dig, inget jag ska komma och förstöra.
    Beklagar missfallet, även om du inte visste riktigt att du var gravid känns det tungt. Jag drack Ck när jag blev med Jonas och visst var man lite fundersam om det påverkade fostret på något sätt men efter kontroller med läkare och dietister (hispiga jag!!) så lugnade jag mig. Finns ju inget farligt i CK, fast man ska ju inte gå på ren kur när
    man _ vet _ att man är gravid.
    Tänker på dig!

IdaSaida - "snart" är det våran tur att vara under 70 sträcket....Fast först måste jag ju ta mig under 80 sträcket. Fast jag har ju passerat ganska många sträck nu så inget är ju omöjligt

Kristallen - Ja, inte är det roligt med förkylningar....Det värsta är väl nu i början när man känner sig inte 100% bra men ändå inte är sjuk...Vore bättre att ligga med feber och sen bli frisk. Ut med skiten!!
    Klart jag håller tummarna och tänker på er inför vägningen. Du ska se att det går bra

• diz

Tack alla

Peand: Klart att du saknat mig

bonadea: Jag beklagar. Hoppas att du mår bra för övrigt.

Åh tack gode gud för att jag har fått rett ut att det är samma personer som hänger här inne som det är på CK-forumet. Ibland undrar jag vart jag läst saker och ting och så kommer man in här och så upprepas allt igen. Trodde att det var jag som inbillade mig, började nästan misstänka att maten denna veckan påverkat hjärnan på något sätt

När jag packade förra veckan tog jag med mig en skjorta som jag inte kunnat knäppa men som jag brukar ha en t-shirt under. Döm om min förvåning när jag tog på mig den och den gick att knäppa + att det var utrymme kvar! Mätte mig idag och jag har minskat 9 cm runt magen. Nu har vågen åkt upp på en hylla som jag inte når, ska mäta mig istället och inte fokusera så mycket på kilon. Jag blir ju helt knäpp då.
    Nu ska jag ta och beställa kläder till jul, och jag ska beställa i storlek 48. Får jag inte på mig dem nu direkt så ska jag ge mig F*n på att ha dem till jul.
    *hoppar runt och gör situps mellan varven*

• Peand

Diz - Klart jag har
    Vadå samma personer??? Måste vara ditt huvud iallfall
    Klart du kommer att ah stl 48 till jul. Det är ju flera veckor tills dess....Med den motivationen du har nu blir det inga problem. Tänk på dottern är du skuttar runt, om jag inte minns helt fel blev hon väl lite fundersam sist
    Situps har jag _ funderat _ på men inte kommit längre. Fast nu när jag går runt och nyser lite har jag helt plötsligt fått TRÄNINGSVERK!!!!! Är inte det ett fint tecken på att magmusklerna är totalt borta? Får nog gå från tanke till handling

Nä, nu väntar lunchen. En kakao mint!!!

• IdaSaida

Peand;

Till sommaren e det vi som går & stilar på stranden med våra slimmade kroppar !! *asg*
    Då har vi passerat 70 strecket för länge sen.. *dag drömmer lite* ; )

Hm... Är det bara jag som har ettt gäng med "gäster" varje dag?? Börjar allt bli lite kinkig på dem.. Kolla min lista hittills för dagen:

--------------------------------------------------------------------------------

Gäst
    Idag 13:25
    Gäst
    Idag 12:30
    Gäst
    Idag 11:59
    Gäst
    Idag 11:29
    Gäst
    Idag 09:52
    Gäst
    Idag 08:59

Svar på tråden Finns det nån här inne som har testat Cambridge-kuren?