Finns det nån här inne som har testat Cambridge-kuren?
Jag ska nämligen träffa en konsulent på fredag, för att kolla om detta kan vara nåt för mig!
Undrar om det finns nån här som erfarenhet av kuren?
Jag ska nämligen träffa en konsulent på fredag, för att kolla om detta kan vara nåt för mig!
Undrar om det finns nån här som erfarenhet av kuren?
Peand
Lugn, jag tog det aldrig så i ditt inlägg
Vet att man inte får riskera något, det är andra gången jag äter dessa tabletter. Men samtidigt så känns det så "misslyckat". Från att ha varit så taggad och berättat för vänner och släkt att man ska börja med detta. Och så går det så här?
Jefa - Vet precis vad du menar med att man känner sig misslyckad. För min del kändes det alltid som ännu ett misslyckande och att jag _aldrig _ skulle kunna klara något. Naturligtvis blir ju inte sinnet bättre av det, men om man verkligen mår jättedåligt av något och man dessutom anar att det kan ha och göra med en medecin att göra så är det inte ett misslyckande att avbryta. Mer ett dumdristig envist beslut att fortsätta....
Vad säger Jimmy då?
Han känner väl dig bäst (förutom dig själv) och ser hur du mår....
Tjatiga jag igen.....
Skulle just logga ut när jag kom på en sak...Denna tråd stängs snart för inlägg - de har visst en livstid på 3 månader.
Ska vi starta upp en ny, eller??
Nä, nu ska vi packa in familjen och styra mot den stora staden. En kostym måste införskaffas till maken då vi om treveckor ska på bröllop. Fattar inte bar att alltt måste var såååååå dyrt. Suck!
Ha en bra dag på er, jag tjatar nog vidare senare under dagen
Hej alla glada cK:are...
Nu är jag här inne och smyger igen.. måste ju kolla och hålla mig uppdaterad om hur de går för er...
Själv har jag nu kört 1 vecka ck ren kur.. var de verkligen så här jobbigt/enkelt.. vissa dar jobbigare än andra.. jag så klart de va!!
Tappade ialf. 2kg.. och 2cm i midjemått.. *ler*
Även min solstråles pappa kör nu.. så duktigt så.. -7kg!! Kul och se!!
Ville egentligen inge särskilt... bara kolla in en sväng...
Så kämpa på i fortsättningen alla duktiga!!! tänk på hur snyggare ni kommer o bli!!
Kram kram...
TS här !! = )
Den här tråden e så underbar & bäst! Så den kommer allt att leva vidare! = ))
Om ni andra vill så klart!? ; )
madeleine78
Japp, till sommaren e vi bra jäka snygga !! Så duktiga som vi är !!! = ))
Tummen upp för dig & mannen som kämpar ihop.
Kram.
Peand och Jefa: Ja jäklar vad vi kämpar här! Jag känner att jag måste skriva av mig nånstans om hur det går och hur jag mår. Eftersom jag varken har min man med mig eller någon kompis
Jefa: Det kanske inte alls är lämpligt för dig att köra ren kur om du äter mediciner. Håll ut till tisdag om du kan, men annars ät mat så du mår bra! Det är ju inte värt vad som helst även om man inte vill ge upp för tidigt heller. Det kanske är mer lämpligt för dig att köra kombinerad kur eller eventuellt vänta tills du inte äter medicin längre....? Det finns ju andra sätt att gå ner i vikt på också även om många metoder kanske tar lite längre tid... men det är ju inte omöjligt!
Peand: Klart att vi måste köra igång en ny tråd!
Madeleine: Vad bra du är! Haha... Kämpa vidare bara!! Roligt att du har din man med dig också... så kan ni ju peppa varandra!!
Alltså hallå!!!! Det klart att vi måste ha en ny tråd!!!!!!!!!!!!!!!!
Jefa- Jag tycker att du är super duktig, att du har stått ut med hur du har mått!
Fast jag håller med peand och bonadea78, angånde din hälsa.
Jag tog beslutet idag, tillsammans med Jimmy, att jag slutar
Trodde aldrig mina tabletter skulle påverka så mycket som det gjort. Eftersom jag slutade för tidigt förra gången var jag tvungen att börja om nu igen. Vill inte förstöra en gång till.
Men kilona SKA bort. Jag lyckades ändå gå ner 6 kilo precis innan vi drog igång detta, så jag vet ju att jag kan, bara man har viljan.
Men tusen tack för ert stöd!
Mådde inte ens så här dåligt när jag var gravid! Kunde inte ens vara i samma rum som Jimmy när han drack sin mat. Fick kväljningar av lukten. Kunde inte ens hålla i bunken där vi gör den även om dne var diskad!
jefa- Det gjorde du nog rätt i, man ska ju inte behöva må så dåligt ju. Det är ju inte värt det.