Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

Thezz:

Skönt att det känns bättre för dig.....långa promenader kan man ta sen, just nu nöjer jag mig med att gå å hämta tidningen och till bilen

Vi ska boka snitt-datum den 15 april....

• numberone

hanna:

Ja tala inte om att kroppen är ur led.... känns som inte nån del i ryggen sitter på rätt plats längre

Idag har jag fått 4 kraftiga sammandragningar på ganska kort tid och det kändes lite läskigt... jag måste verkligen börja stressa av och ta det lugnt även mentalt. Det sliter oerhört med allt kring ellen och att vi måste tjata röven av oss för att få den hjälp vi har rätt till... Kampen efter att slippa köpa en bugaboo till har börjat!! *känner hur hornen i pannan växer.... varning för cp-morsan*

• numberone
    Hannnas skrev 2009-04-06 19:39:11 följande:
    vad vill ni köra ist för en bugga till? vad är det för fajt ni kampas med just nu? fy så trist..
    Vi kan ju få en specialvagn till ellen genom hab. Vi har ju inte råd att köpa en bugga till....
  • numberone

okej vet inte om jag ska ta detta som en förolämpning eller om det bara är det rena skära sanningen.... Jag gjorde två test på Facebook idag, det ena var hur mycket jag väger och det andra vilken ikea pryl jag är.... Då får jag att jag väger 200 kg och att jag är bokhyllan Billy, pålitlig, orubblig och fyllig .... WHAT?! Menar den att jag är tjock

• numberone

Jagar efter ett pipptält eller en sånt runt litet slott.... är det någon som vet nåt billigt att komma över så är jag glad... Jag är bara ute efter stommen!

• numberone
    MagdaA skrev 2009-04-09 21:46:52 följande:
    no: vet tyvärr inte men blev himla nyfiken. vad ska du göra?
    Jag ska sy ett eget överdrag till det ... ett eget tält och med ett gammalt får jag ju både mönster och stomme...
  • numberone

Nu har jag mejlat om ett tält...Hoppas att det finns kvar!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7