Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Pladderbebisarna Del 7

Gu va olika det är med igångsättningarna och kontroller... man tycker ju att det borde vara lika över landet...

Jag fick min första kontroll efter mvc v. 41+6 om jag inte minns fel och då töjde läkarn en aning i tappen eftersom jag var öppen 2 cm... sen blev det igångssättning ordentligt v. 42+3

Hoppas att hinnsvepningen hjälper för dig Lättja!!!

• numberone

Usch jag har ingen matlust idag.... Ska på läkarbesök på hab idag, eftersom det blev fel med tiden sist så vi missade det och idag är det en ny läkare som ska kolla på ellen och det är alltid lite extra jobbigt... En ny som ska säga allt på sitt sätt, hoppas att hon är mild och inte gör att vi känner oss knäckta sen...

Sen i em är det dags för besök på mvc för mig.... Fick lite problem med synen å kunde typ inte se med vänster öga igår så idag blir det lite extra koll så det inte finns risk för havandeskapsförgiftning....Skulle ju bara vara min vanliga tur om jag nu drabbats av det... Förhoppningsvis blev det så bara för att jag var trött och har lite lågt blodvärde...

• numberone
    zagolik skrev 2009-03-27 08:57:43 följande:
    Enligt FK så har DOM gjort fel för deras system hade inte uppdaterat min anmällan från 2007 Men får pengarna nästa vecka. Det var ju bra. Nu ska jag bara försöka få dom från det andra stället. Det kommer ju fixa sig med fk ilf så jag åfr väl va glad för det
    tur att du ringde....
  • numberone
    snöstjärna skrev 2009-03-27 11:17:47 följande:
    No:Vilken rolig idé =) Perfekt för de små att facineras av ...Har en risboll i Jordans rum med med tryck på ... som jag gjorde själv.Kanske lite silkespapper skulle roa en stund =)
    Jag hittade den på www.ikeahacker.blogspot.com finns massa roligt där...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7